Sociálnej sieti Twitter pribudlo v treťom štvrťroku menej používateľov, než sa čakalo, a jeho akcie preto po skončení obchodovania oslabili o viac ako 15 percent. Tržby spoločnosti ale vďaka príjmom z reklamy medziročne stúpli o 14 percent na 936 miliónov dolárov a odhady naopak prekonali.
Firma so sídlom v San Franciscu uviedla, že mala v treťom štvrťroku 187 miliónov denných používateľov siete, ktorým sa zobrazuje reklama. To je len o jeden milión viac, než v druhom kvartáli. Analytici v ankete spoločnosti Refinitiv odhadovali, že používateľov bude 195,2 milióna.
Príjmy však vzrástli najviac od druhého štvrťroku minulého roka. Analytici pritom čakali, že tržby sa o päť percent zníži.
Podľa analytika Michaela Nathansona robia investorom starosti okrem pomalého rastu používateľov aj očakávané vyššie náklady a neistota ohľadne reklamných príjmov v záverečnom kvartáli. Firma nezverejnila odhad na budúci štvrťrok, ale naznačila, že na jej hospodárenie bude mať vplyv neistota okolo amerických prezidentských volieb.