Americký prezident Donald Trump sa v reklame objavil nie raz. Vyberáme tie najpopulárnejšie, či najprovokatívnejšie kampane.
Agentúra TBWA v Argentíne publikovala ešte v roku 2018 takýto vizuál:
Kampaň, ktorej cieľom bolo presvedčiť Američanov, aby prišli voliť, bola postavená na krátkych satirických videách. Názov kampane: Abe and Trump Being Frank, pozrime si aspoň jedno z videí:
Amnesty International vo Švédsku chcela reklamnú kampaň, ktorá by oslovila mladé publikum. Zároveň chcela osloviť ľudí, aby venovali peniaze na boj za ľudské práva, proti diktatúre, či šikane. Takto vznikla SWIIIISSH!, švédska mobilná aplikácia, ktorá umožňuje posielať peniaze ľuďom. Slovo "swiiiish" napodobňuje zvuk vetra. Ideou kampane bolo "pripevniť" peniaze k Amnestii, aby naďalej mohla vytvárať protivietor voči najväčším násilníkom na svete. Vizuál z roku 2017 dostal takúto podobu:
Brazílsky luxusný magazín Top Magazine ešte v roku 2014 chcel pripomenúť bohatým ľuďom, aby rozumne minuli svoje peniaze, kým nie je úplne neskoro. Agentúra ALMAPBBDO vytvorila kampaň, v ktorej bohatým podnikateľom prisúdila v budúcom živote - v čase nevhodne minutých finančných prostriedkov, novú podobu. Billa Gatesa napríkad znázornila ako lamu, Marka Zuckerberga ako ovcu a Donalda Trumpa ako sovu. Médiá vtedy zauvažovali nad tým, či múdra sova je pre Trumpa to najvhodnejšie zviera, v každom prípade, "sranda" to je.
Buďte otravní takýto názov má kampaň od talianskej agentúry M&C Saatchi, ktorá bola vytvorená ešte v roku 2017. Idea bola o tom, ak sa stanete digitálnym aktivistom, spoločne s hnutím globalcitizen.org. môžete ovplyvňovať svetových vodcov a činiteľov s rozhodovacími právomocami a prispievať k riešeniu najväčších výziev planéty.
Zlatého leva v Cannes si v roku 2018 odniesla Prezidentská knižnica Donalda J. Trumpa, ktorá navštívila New York, Chicago, San Francisco a Los Angeles. Predstavila to najlepšie z Trumpovej komunikácie na Twitteri. Knižnica ponúkala vizuálne inštalácie, interaktívne zážitky a možnosť obdivovať množstvo predtým neviditeľných dát z histórie Twitteru prezidenta Trumpa.
Donadla Trumpa s Kim Jong-unom sa rozhodla v roku 2018 v printovej reklame s názvom Block Out the Chaos: World Leaders zobraziť spoločnosť JBL. Vizuál poukazuje na spoľahlivú funkčnosť slúchadiel.
Téma minulých prezidentských volieb v USA bola témou pre mnohé médiá. Nemecká agentúra Scholz & Friends pre noviny Der Tagesspiegel vytvorila provokatívne avízo, ktoré sa stalo virálne. A zároveň bodovalo na festivale v Cannes v roku 2017.