Popcorn Advertising predstavuje od septembra novú domovskú scénu pre Adriána Jurigu na poste Art Directora.
Adriánov profesný život na slovenskej reklamnej scéne je pestrý a plodný. Jeho posledným pôsobiskom bola agentúra Core4, kde zotrval 9 rokov v pozícii Art directora. Predtým bol súčasťou Wiktor Leo Burnett či Designland. Na svojom konte má mnoho zaujímavých prác, za ktoré získal ocenenia ako Zlatý klinec, Golden Hammer, Piaf, Digital pie, Red apple, Pecka, FCB awards a iné.
„V Popcorne systematicky pracujeme na udržiavaní vysokej kvality výstupov.
To sa nám darí aj vďaka kombinácii mladých kreatívcov a ostrieľaných reklamných harcovníkov. Adrián k takým určite patrí. Má za sebou veľa zaujímavých prác,
ktoré bodovali na kreatívnych súťažiach po celom svete. Adrián so svojím vyzretým pohľadom na reklamu bude určite prínosom aj pre našich mladších kolegov,“ hovorí Juraj Šútovec, kreatívny riaditeľ Popcorn Advertising.
Vzájomné porozumenie vo víziách reflektuje aj Adrián. „S Jurajom sme si, ako sa vraví, sadli na prvú v pohľade na kreatívu a jej vizuálne stvárnenie. A v tomto smere by som sa chcel v Popcorne rozvíjať a posúvať. A, samozrejme, myslieť pri tom na kvalitné výstupy,“ hovorí nový Art Director agentúry.