Pri príležitosti oslavy Dňa svätého Patrika sa Jameson Irish Whiskey spojila so značkou Fusakle. Výsledkom ich spolupráce sú originálne ponožky Jamsock’s. Ich nový spot preto zobrazuje bar, v ktorom sa namiesto ľudí zabávajú ponožky, pričom v jeho závere vyzývajú: “Obráť s Jamsock’s bar hore nohami.”
Ponožky Jamsock’s získajú fanúšikovia a fanúšičky počas nasledujúcich mesiacov vo vybraných obchodoch a baroch pri kúpe fľaše írskej whiskey alebo dvoch Jameson drinkov. V ponuke nájdu desať dizajnov zobrazujúcich rozličné spôsoby pitia populárnej whiskey.
„Slováci síce Patrika neoslavujú, ale vedia, ako sa baviť a obrátiť bar hore nohami. Čo nám výborne hralo do karát, keďže produkt, na ktorý upozorňujeme, sú práve ponožky. Veríme, že spot ocenia nielen fetišisti,“ povedal vedúci marketingového tímu Tomáš Romanec.
Za reklamou stojí agentúra MUW Saatchi & Saatchi, produkčnej úlohy sa zhostili Cookie films a na režisérsku stoličku sa posadil Peter Ehrenberger. Spot bude na sociálnych sieťach dopĺňať ďalší obsah, ktorý bude podporovať hlavnú myšlienku kampane a tiež informovať fanúšikov o prebiehajúcej akcii.
Vizitka kampane:
Klient: Pernod Ricard Slovakia, Veronika Fulajtár, Martin Rusko
Značka: Jameson Irish Whiskey
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jakub Kuvik
Social Team Leader: Tomáš Romanec
Art Director: Kristína Baňásová, Jozef Arpa
Copywriter: Jaroslav Vigh,Tomáš Romanec, Radka Olekšáková
Account Manager: Niki Weng
Social Media Manager: Mojmíra Némethová
Réžia: Peter Ehrenberger
DOP: Maxim Kľujev
Produkčná spoločnosť: Cookie films/Peter Hledík
Zvukové štúdio: Studio Zion 5