Radikálna zmena. Aj tak sa dá nazvať zmena stratégie rozvoja poštovej banky a digitálnej 365 banky. Podľa viacerých hlasov z trhu čaká tieto banky najväčšia zmena v ich histórii. Pôvodne čisto digitálna banka rozšíri svoj záber o offline, kam prinesie viaceré digitálne prvky. Na otázky Stratégií, ktoré sa týkajú nových plánov Poštovej banky a 365 banky, odpovedá Silvia Wenderlová, šéfka marketingu 365 banky.
Hovoríte, že 365 banka by mala byť jednou z prvých volieb, na ktoré si ľudia spomenú. Aké konkrétne ciele v tomto smere máte?
Naším cieľom je stať sa bankou prvej voľby, a to v horizonte 3 – 4 rokov. V súvislosti s jej novým smerovaním máme, samozrejme, okrem toho nastavené aj ciele týkajúce sa znalosti a preferencie značky.
Ako zmeníte komunikáciu 365 banky?
Komunikácia bude reflektovať nové strategické smerovanie banky, pričom v tomto momente nemôžeme hovoriť o detailoch. Našou ambíciou je však nadviazať na doterajšiu komunikáciu 365, zohľadniť v nej rozšírenie cieľovej skupiny a prienik do fyzického sveta. Výhodou 365 banky je fakt, že na rozdiel od všetkých kamenných bánk začínala ako „mobile first“ banka a vďaka tomu sa stala najpreferovanejšou digitálnou bankou. Naším cieľom je, samozrejme, aj naďalej vyvíjať digitálny kanál. Digitálne prvky a zážitok z digitálneho bankovníctva budeme pritom sprístupňovať klientom aj v našich pobočkách, kde predstavíme nový spôsob obsluhy v duchu DNA a hodnôt značky 365....
Zostáva vám 85% na dočítanie.