Hermes
StoryEditor

Stále sa môžete prihlásiť do súťaže Hermes Komunikátor roka 2020

26.11.2020, 18:05
Autor:
redred
O najlepšie komunikujúcich spoločnostiach rozhodne aj verejnosť.

Aj v tomto roku sa uskutoční Hermes Komunikátor roka 2020, súťaž, ktorá oceňuje najlepšie komunikujúcu inštitúciu. Prihlášky do súťaže môžu spoločnosti posielať do 20. decembra. Okrem odborníkov, v súťaži môže hlasovať aj verejnosť.  Každý spokojný zákazník môže dať hlas značkám, ktoré tento rok zvládli komunikáciu najlepšie.

Internetové hlasovanie prebieha do 20. decembra 2020. Slováci hlasujú za spoločnosti v oblastiach: Bankovníctvo, Poisťovníctvo, Telekomunikácie, Obchodné reťazce a Automobily.

Do ankety sa zapája každoročne viac Slovákov. „Prekonať počet hlasujúcich z minulého roka, kedy o víťazoch Ceny verejnosti rozhodlo až 45 899 hlasov, bude výzvou,“ uviedla Tina Gvušč z agentúry 2lovebrands, ktorá je organizátorom súťaže. „Známosť značky Hermes Komunikátor z roka na rok narastá aj vďaka rastúcemu záujmu verejnosti, keďže zákazník už rozumie podstate získaného ocenenia, čo je významnou motiváciou pre hodnotené spoločnosti,“ dodala Gvušč. 

O víťazovi rozhodne najvyšší počet hlasov v každej kategórii samostatne, a zároveň verejnosť určí aj absolútneho víťaza Ceny verejnosti 2020 za všetky kategórie spolu.

Okrem hlasovania verejnosti budú vyhodnotené najlepšie komunikujúce spoločnosti aj na základe výsledkov reprezentatívneho kvantitatívneho prieskumu spoločnosti MEDIAN SK, ktorá je odborným garantom súťaže.

O ocenenie Hermes Komunikátor roka 2020 zabojujú spoločnosti, ktoré sa môžu prihlásiť do súťaže a ktorých kampane prebiehali počas roka 2020. Registrácia prác v predtermíne za zvýhodnené ceny trvá do 4. decembra. Finálny deadline na prihlásenie sa do súťaže je 20. december. Do národnej súťaže o najlepšiu komunikáciu so zákazníkom sa môžu zapojiť nielen spoločnosti z uvedených oblastí pôsobenia. „Súťaž je otvorená pre akúkoľvek značku, ak prihlásený projekt spadá do niektorej zo 7 hodnotených kategórií,“ objasnila Tina Gvušč.

Projekty môžete prihlásiť do kategórií: Krízová komunikácia, Starostlivosť o klienta, Najlepší interiér predajného priestoru, Najefektívnejšie využitie nových médií, Inovatívny marketingový prístup, Interná komunikácia a Spoločenská zodpovednosť.

Zastavme chaos v komunikácii

Témou 7. ročníka súťaže je výzva ZASTAVME CHAOS V KOMUNIKÁCII. Hodnota značky v očiach zákazníkov sa ukáže najmä v náročnom období, kedy je zákazník citlivejší, vnímavejší a má prirodzene väčšie nároky nielen na komunikáciu, ale celkovo na postoj spoločnosti. „Najlepšia komunikácia so zákazníkom by mala byť konzistentná – bez chaotických posolstiev, relevantná a viac orientovaná na hodnoty značky“, uzavrela Tina Gvušč.

Hermes Komunikátor roka 2020 vyvrcholí slávnostným vyhlásením najlepšie komunikujúcich spoločností 21. januára 2021, ktoré kvôli aktuálnej situácii prebehne v online prostredí. Všetky termíny, dôležité informácie a štatút projektu nájdete na tu


01 - Modified: 2022-03-05 13:43:11 - Feat.: - Title: Hermes Komunikátor roka odráža aktuálnu situáciu na Ukrajine 02 - Modified: 2021-02-22 05:49:16 - Feat.: - Title: Poznáme najlepšie komunikujúce firmy za minulý rok. Hermes Komunikátor vyhlásil víťazov 03 - Modified: 2020-11-19 12:18:57 - Feat.: - Title: Hermes Komunikátor roka sa uskutoční aj tento rok 04 - Modified: 2019-09-27 13:38:06 - Feat.: - Title: Hermes Komunikátor 2019: O najlepšie komunikujúcej spoločnosti môžete rozhodovať aj vy 05 - Modified: 2018-11-22 10:09:55 - Feat.: - Title: Poznáme firmy, ktoré najlepšie komunikujú so zákazníkom
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. jún 2023 14:42