FLEMA Media Awards vyhlásila víťazov. Poznáme kampane ocenené za inovátorský a kreatívny prístup v mediálnom plánovaní.
Do 15. ročníka súťaže bolo prihlásených 50 prác, z ktorých do užšieho výberu postúpilo 21 kampaní v desiatich kategóriách. Ocenených bolo 10 prác, pričom jedna získala aj najvyššie ocenenie Grand Prix, ktoré putovalo na Slovensko.
Ide o prácu #OčiPrePlač pre Post Bellum a organizácie Nie v našom meste z dielne Oliver Agency a agentúry Getlike, ktorá poukazuje na stále pretrvávajúce extrémistické myšlienky na Slovensku. Plačúca socha získala okrem Grand Prix aj ocenenie v kategórii Najlepšia malá kampaň.
Oliver Agency sa úspechmi dosiahnutými s kampaňou pochválila na svojom facebooku.
#OciPrePlac nám neprestávajú prinášať radosť (a ocenenia), aj keď úplne najradšej by sme boli, keby takáto kampaň vôbec...
Uverejnil používateľ Oliver Agency Central Europe Pondelok 30. novembra 2020
Kategóriu Najlepšie využitie televízie ovládla slovenská kampaň Horská záchranná služba pre klienta Slovak Telekom, na ktorej agentúra Wavemaker spolupracovala s MUW Saatchi & Saatchi.
Shortlist na ocenenie sa podarilo premeniť aj práci Testovacie jazdy Kia a Inres Smart od agentúry Digiline, ktorá uspela v kategórii Najlepšie využitie dát.
Kompletný prehľad víťazov priniesol portál Mediar.
V minulom roku uspeli na FLEMA dve agentúry s piatimi prácami.