V Malých Karpatoch neďaleko Modry vznikol nový hotel rezortného typu, v ktorom sa prepájajú lokálne tradície so štýlovým dizajnom a s modernou gastronómiou. Súčasťou je aj veľký multifunkčný areál so športoviskami a s bazénom. Areál prešiel prednedávnom náročnou rekonštrukciou, koronakríza však výrazne zasiahla a utlmila celý segment HORECA. Ako prežívajú toto náročné obdobie a aké opatrenia museli spraviť, hovorí Petra Ďurčeková, manažérka Hotela pod Lipou.
Ako vás zasiahla koronakríza?
Hotel pod Lipou je svojou polohou a zameraním predurčený na firemné akcie, konferencie, ale aj rekreačné pobyty hostí. Toto všetko sa s príchodom koronakrízy utlmilo. Počas jarnej vlny sme však mali šťastie v tom, že nie sme typický mestský hotel. Preto sme to nevzdávali a snažili sme sa byť pozitívni aj smerom k našim zamestnancom. Využili sme náš areál, piekli sme chlieb, cez okienko predávali kávu, robili sme americké hotdogy, tradičné slovenské jedlá sme predávali aj formou donášky. Dokonca sme aj prevádzkovali autokino s ozvučením cez autorádio.
Dokázali vám takéto aktivity vykryť výpadok príjmov?
Nie, toto nie sú aktivity, ktoré vás zachránia alebo sú ziskové. Za apríl sme mali tržby na úrovni faktúry za elektrinu (úsmev). Leto sme však mali dosť silné, oproti minulému roku nám vzrástli tržby o 60 percent. Lenže keď to vyhodnotím kumulatívne za celý rok, tak nám apríl, máj a jún tak chýbajú, že to do konca roka nedobehneme. Na jar mávame veľké firemné akcie, teambuildingy, konferencie, ktoré tento rok pre koronu neboli. Veľké firemné akcie sa nám zrušili aj na jeseň a túto ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.