Od novembra má spoločnosť Towercom nového marketingového riaditeľa. Je ním Alexander Vlčko, ktorý sem prichádza zo spoločnosti 02 Slovakia, kde bol zodpovedný za Tesco mobile.
Na novom mieste bude Alexander Vlčko zodpovedný za marketing spoločnosti Towercom - korporátny marketing, B2B aj B2C segmenty, bude mať na starosti externú aj internú komunikáciu spoločnosti, ako aj strategický rozvoj rezidenčného segmentu - týka sa to produktov, ale aj rozvoja predajných kanálov a obsluhy zákazníka.
"Mojou snahou bude stavať na dobrom mene a vybudovať rešpektovanú značku pre domácnosti s relevantnou ponukou televíznej zábavy a obsahu," hovorí o svojich cieľoch Alexander Vlčko. "Verím, že na trhu je v tejto oblasti ešte stále medzera čo sa týka kvality programovej ponuky – práve tou by sme sa radi odlíšili od konkurencie."
Pred nástupom do spoločnosti Towercom zodpovedal od roku 2014 za značku Tesco mobile v rámci spoločnosti O2 Slovakia. Medzi významné aktivity pod jeho vedením patrila kampaň „Najodporúčanejší operátor“ ocenená v roku 2019 na Zlatom klinci a tiež zimná kampaň „Najtichšia ponuka“. Stál tiež pri uvedení nového portfólia internetových balíčkov a celkovom zadefinovaní stratégie značky.
Pred nástupom do O2 Slovakia pôsobil v oblasti produktového manažmentu v bankovníctve a energetike, ale najmä v telco biznise ako poradca generálneho riaditeľa T-Mobile Slovensko a následne na viacerých pozíciách v marketingu spoločnosti.
Alexander Vlčko študoval ekonomickú informatiku na Ekonomickej univerzite v Bratislave ako aj medzinárodný manažment na Radboud Universiteit Nijmegen v Holandskom kráľovstve.