StoryEditor

Heureka Group predstavuje svoju novú identitu

28.02.2022, 11:01
Autor:
REDRED
Súčasťou zmien je aj úplne nový web heureka.group.

Najväčší európsky nákupný poradca, skupina porovnávačov strednej a východnej Európy Heureka Group, predstavuje nové logo a firemnú identitu.

„Dlhodobo pomáhame zákazníkom objavovať skvelé ponuky, na tom je založené naše meno a je to gro nášho biznisu. Zároveň sme tu aj pre našich partnerov, či už ide o e-shopy, značky alebo agentúry, ktorým chceme svojimi vedomosťami pomáhať lepšie sa orientovať v online predaji,“ vysvetľuje príbeh novej identity Marek Dobrý, brand manažér skupiny Heureka Group. 

Súčasťou novej identity je aj úplne nový web heureka.group, ktorý sa zameriava predovšetkým na komunikáciu s obchodnými partnermi. Spoločnosť prináša tri nové B2B značky. Zmeny komunikuje aj vo svojom spote. 

Nová identita vychádza z gréckych tradícií 

Heureka.sk patrí stabilne medzi 10 najnavštevovanejších webov na Slovensku a mesačne ju navštívi viac ako 1,9 milióna unikátnych užívateľov. „Sme medzinárodná firma s veľkými ambíciami a naša nová identita zodpovedá tomu, že sme pripravení stať sa na európskom trhu absolútnou jednotkou,“ vysvetľuje Tomáš Braverman, CEO Heureka Group. 

Jej nová vizuálna identita nadväzuje na grécke tradície edukácie, vedenia a objavovania, ktoré majú vystihovať ich prácu. Vychádza zo starogréckeho zvolania „Heuréka!”, čo v preklade znamená „Mám to!” či „Objavil som to!”. Jej súčasťou je aj unikátne písmo vychádzajúce z gréckej abecedy, ktoré bolo navrhnuté iba pre jej spoločnosť. Za zmenou vizuálnej identity stojí interný tím Heureka Group, zatiaľ čo logo navrhol Martin Pecina a písmo Tomáš Brousil. 

Zmena sa však netýka Heureky pre bežných zákazníkov (B2C), nákupní poradcovia Heureka.sk a Heureka.cz zostávajú pre online nakupujúcich bez vizuálnej zmeny.

Obrázok starého loga:

Heureka Group

Zmena sa týka iba B2B značky Heureka Group a nových značiek určených pre obchodných partnerov.  

„Zamerali sme sa na zrozumiteľnú a jasnú komunikáciu smerom na našich obchodných partnerov. Aktuálne sme ju zjednotili na všetkých úrovniach. Chceme našim partnerom poskytnúť maximálny prístup ku všetkým informáciám a nástrojom, ktoré im môžu pomôcť s rastom,“ vysvetľuje Braverman. 

E-shopy sa teraz môžu obracať na Heureka Shops, pre značky je určená Heureka Ads a dátové prehľady sú k dispozícii na Heureka Insights. Na komunikáciu budú využité existujúce i nové kanály. „Na jednom mieste tak budú dostupné informácie o všetkých možnostiach spolupráce. Od prehľadu nastavovania e-shopov, o našich reklamných formátoch alebo príležitostiach a využití rôznych dátových prehľadov,“ dodáva Braverman. 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 16:09