Heineken
StoryEditor

Heineken vyvracia stereotyp, že pivo pijú prednostne muži

28.02.2022, 13:28
Autor:
REDRED
Ukazuje to v novej globálnej kampani.

Pivná značka Heineken chce v najnovšej kampani Cheers to all (Pripíjame na všetkých)” vyvrátiť stereotypné uvažovanie, že pivo je mužskou doménou. 

V spote, ktorý bude od 1. marca nasadený v televízii a online prostredí, nosia v podnikoch miešané drinky automaticky ženám a pivo mužom, no tí si ich nakoniec vymenia, pretože si nápoje objednali presne naopak. Kampaň má podľa spoločnosti upozorniť na to, že naše pohlavie nedefinuje to, aký drink si radi vychutnáme.  

„Z našej skúsenosti vieme, že ženy veľmi dobre reagujú na pivo a čoraz častejšie si vychutnávajú práve pivo značky Heineken. Aj preto sme sa rozhodli spustiť kampaň, ktorá vyvracia stereotypy. Stotožňujeme sa s myšlienkou, že dnes je už len prežitkom prisudzovať drinky jednotlivým pohlaviam a chceme, aby si Heineken vychutnal každý, a preto pripíjame na všetkých, ktorí majú radi kvalitné pivo,“ uviedol brand manažér značky Peter Tureček.  

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 00:00