Feedo je najväčší špecializovaný e-shop s výživou a potrebami pre bábätká a detským vybavením pôsobiaci na Slovensku, v Českej republike a Poľsku. Na trhu pôsobí šesť rokov a na konte má státisíce spokojných zákazníkov, ktorých získali nielen vďaka širokému sortimentu a prvotriednemu zákazníckemu servisu, ale aj prepracovanému online marketingu, ktorý zastrešuje agentúra Invelity.
Na kampaniach pracujú spoločne PPC špecialistka Ivana Lendvorská a stratég Libor Toporcer. „Špecialistov, ktorí sú zodpovední za našu značku vnímame ako súčasť nášho marketingového tímu a kolegov. Pod pojmom agentúra si totiž predstavujeme externých špecialistov, s ktorými ste v kontakte raz či dvakrát za týždeň a veľa času trávite prípravou dlhých zadaní. V spolupráci s Ivanou a Liborom oceňujeme najmä schopnosť rýchlej reakcie, skvelú komunikáciu a nasadenie jednotlivých kampaní v priebehu pár minút,“ hodnotí spoluprácu Kateřina Hegedűsová.
“Mamičky a všeobecne rodičia sú špecifický typ správania sa zákazníka, a preto je pre strategickú správu kampaní priam nevyhutné ich do hĺbky ovládať,“ Libor Toporcer, stratég v agentúre Invelity.
Agentúra doteraz pripravovala PPC kampane pre Slovensko, konkrétne pracovali s Google, Facebookom a Heurekou. Slovenský trh sa od českého veľmi líši, a preto je dôležité pristupovať ku každej kampani individuálne.
„Počas našej spolupráce sa nám podarilo výraznejšie znížiť úroveň celkového PNO, čo je našim hlavným pohľadom pri optimalizácii kampaní,” vyzdvihuje výsledky stratég Libor Toporcer. „Ďalším cieľom, okrem znižovania PNO, je aj zvyšovanie predaja hardware produktov, ako sú kočíky a autosedačky, čo sa nám kontinuálnou prácou a nastolenou stratégiou darí spĺňať, z čoho sa obe strany veľmi tešíme,“ dopĺňa PPC špecialistka Ivana Lendvorská.
Vďaka skvelým výsledkom sa však vo Feedo rozhodli rozšíriť spoluprácu aj do Českej republiky a k PPC sa pridáva aj SEO. Podľa Kateřiny Hegedűsovej pri rozhodovaní ohľadne spolupráce týkajúcej sa českej časti spoločnosti a SEO hralo rolu hneď niekoľko bodov: „Výhodu v rozšírení tejto spolupráce sme videli primárne v komunikácii iba s jednou agentúrou, čo nám prinieslo výrazné šetrenie času a zjednodušenie celého procesu vytvárania kampaní. Nemenej dôležitá bola pre nás zaujímavá cenová ponuka.”
Kateřina Hegedűsová dodala, že, keďže spravujú e-shopy, uvedomujú si dôležitosť SEO optimalizácie: „Nemáme však v tíme človeka, ktorý by bol na túto problematiku odborníkom, preto sme sa rozhodli vložiť dôveru do overenej agentúry.”