Zahraničný portál si Ads of the World uverejnil prácu slovenskej agentúry Elite / Monday Lovers. Vizuál agentúra pripravila v rámci kampane pre Depaul Slovensko, konkrétne pre 15. výročie organizácie, ktorá pomáha ľuďom bez domova. V kampani Depaul Slovensko symbolicky oslavoval 15. výročie, no spolu s ľuďmi bez domova má Depaul len jediné želanie. Prežiť zimu. Predvianočná kampaň zároveň fungovala ako charitatívna, keďže záujemcovia mohli prispieť ľuďom v núdzi.Vo vizuáloch vyniká symbolika myšlienky narodeninovej torty, ktorá v zime zahreje ľudí v núdzi.
Na portáli Ads of the Worlds nájdete prehľad najzaujímavejších prác agentúr z celého sveta. V blízkej minulosti sa medzi reklamami objavili práce agentúr MUW Saatchi&Saatchi pre Slovak Telekom a ČSOB, práca Triadu pre Vúb-banku, Mark BBDO pre občianske združenie VLK, práce MADE BY VACULIK pre Krušovice, či práca agentúry dotcom advertising pre Demänovku, ale aj ďalšie. Pozrieť si ich môžete tu.