StoryEditor

Bratislavčania, ukážte sa! Milan Lasica pomáha v kampani na sčítanie obyvateľov

29.01.2021, 10:08
Autor:
redred
Hlavné mesto SR spúšťa kampaň na sčítanie obyvateľov, ktorú pripravila agentúra Róberta Slováka a jeho priateľov.

Sčítanie obyvateľov, ktorá sa má uskutočniť čoskoro v tomto roku sa týka celého Slovenska. Bratislava sa rozhodla, že bude obyvateľov motivovať k účasti aj vlastnou kampaňou. Dôvody sú pochopiteľné, pretože podľa výsledných údajov sa rozdeľujú podielové dane. Keďže sčítanie v roku 2011 sprevádzala nízka účasť, hlavné mesto prichádza o zhruba 10 miliónov eur ročne. 

Kampaň, ktorú realizuje agentúra Róberta Slováka a jeho priateľov upozorňuje na dôležitosť sčítania, ale aj na fakt, že bude prebiehať online. „Práve osvetlenie tváre elektronickým zariadením je dôležitý motív, ktorý sa bude niesť celou kampaňou. Symbolizuje vystúpenie obyvateľov z tmy a zároveň fakt, že na online sčítanie stačí tablet, počítač s internetovým pripojením či múdry mobil,“ hovorí kreatívny riaditeľ Róbert Slovák

Posolstvo potreby sčítať sa, nesú reálni obyvatelia mesta, upozorňujúci na výhody, ktoré možno vďaka sčítaniu získať - či už sú to krajšie verejné priestranstvá, viac zelene alebo nové cyklotrasy. Medzi Bratislavčankami a Bratislavčanmi v kampani účinkujú aj herec Milan Lasica, či primátor Bratislavy Matúš Vallo. Kampaň zahŕňa široké spektrum médií, vrátane online spotov, webstránky, rádiospotov, či série vizuálov. 

Kampaň potrvá do posledného dňa sčítania, teda do 31. marca 2021. Základné informácie nájdu obyvatelia na Bratislavasarata

Vizitka kampane:

Klient: Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
Projekt: Online sčítanie obyvateľov
Agentúra: Róbert Slovák a jeho priatelia
Creative Director: Róbert Slovák
Strategy Director: Romana Umrianová
Project Manager: Miroslav Nádobrý
Art Director: Lucia Čermáková, Martin Szabó
Copywriter: Silvia Gašparcová
Produkčná spoločnosť: Framehouse
Réžia: Miro Tallo
Producent: Martin Jerz
Kamera: Lukáš Teren
Fotograf: Viktor Cicko
Produkcia: Nikola Janáčiková
Casting: Movieup
Kostýmy: Barbora Kubi
Masky: Katarína Pelanová
Rekvizity: Peter Pupík
Zvuk: Tomáš Balák
Hudba: Miroslav Žbirka, Viktor Hazard
Zvuková postprodukcia: Bajko

Kampaň Bratislava sa ráta

Kampaň Bratislava sa ráta

01 - Modified: 2021-12-22 05:41:18 - Feat.: - Title: Lidl od januára zvyšuje platy svojim zamestnancom 02 - Modified: 2021-08-03 06:13:34 - Feat.: - Title: Slovak & Friends Insider: Pracovný deň začíname diskusiou o úspešnej reklame či svetovej kampani 03 - Modified: 2021-05-13 12:28:06 - Feat.: - Title: Hlavné mesto bude mať aj tento rok mestskú pláž. Tyršák sa otvára 04 - Modified: 2021-03-16 12:35:36 - Feat.: - Title: Zvolenský predstavil dva nové produkty pre deti 05 - Modified: 2020-09-28 10:38:10 - Feat.: - Title: Násilie zo strany partnera nie je súkromná vec
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
29. september 2022 17:07