StoryEditor

Nová kampaň Slovenskej sporiteľne: Investovanie aj nový účet nechaj na Georgea!

01.02.2021, 12:40
Autor:
redred
Banka využila minuloročný spot, ktorý vznikol v medzinárodnej produkcii.

Slovenská sporiteľňa odštartovala novú kampaň, v ktorej promuje Georgea, predstavuje jeho funkcie a ukazuje, ako jednoducho sa cez neho aj investuje. Banka sa rozhodla využiť minuloročný televízny spot, ktorý vznikol v medzinárodnej produkcii.

Kampaň bola vytvorená pre dva trhy súčasne, okrem Slovenska ju videli aj diváci v Rakúsku, kde skupina Erste tiež pôsobí. Televízny spot režíroval Eli Arenson, režisér z Los Angeles, ktorý má na konte reklamy pre Nike, Karla Lagerfelda, či videoklipy pre rapera A$AP Rockyho. Pre Slovenskú sporiteľňu a Erste Bank vytvoril spot, ktorý ukazuje, ako jednoducho, bezpečne, vždy a všade bankovať s Georgeom. Benefitmi kampane sú investovanie bez vstupných poplatkov a účet s odmenou 60 eur cez Georgea.

„Kampaňové posolstvo sme rozdelili do dvoch častí. Najskôr komunikujeme, že s Georgeom je možné jednoducho narábať a teraz navyše aj pravidelne investovať, už od 20 eur mesačne. Následne apelujeme na tých, ktorí Georgea ešte nemajú, aby si ho stiahli do mobilu a získali nový účet do 10 minút,“ vysvetľuje Peter Holík, vedúci marketingovej komunikácie Slovenskej sporiteľne.

„Keďže minulý rok počas trvania tejto kampane vypukla koronakríza, rozhodli sme sa ju pozastaviť a v priebehu troch dní sme nasadili nový televízny spot o bezpečnom bankovaní. Dnes, keď sme TV spot spustili opäť, už máme v mobilnom Georgeovi viac ako 665-tisíc používateľov, ktorí majú možnosť začať pravidelne investovať cez mobilnú aplikáciu,“ dodáva Holík.

​Kampaň je mediálne podporená nasadením v TV, digitále (programatic, social media, video), OOH (CLV, Kinoreklama) a v rádiu.

SLSP

Digitálnu platformu SLSP George už aktívne používa viac ako 990-tisíc ľudí, z toho viac ako 665-tisíc aj v mobile. Mobilná aplikácia sa drží na popredných priečkach s počtom stiahnutí aj v hodnotení používateľov v obchodoch Google Play a v AppStore. 

Vizitka kampane:

Kreatívna agentúra: Jung von Matt
Art director: Eva Zefferer, Gerd Schulte-Doeinghaus
Režisér: Eli Arenson
Produkčná spoločnosť: Kaiserschnitt Film

Adaptácia: Zaraguza
Art director: Milan Malý
Copywrighting: Eva Myjavcová
Account: Jaroslava Huljaková
Hudba: FATMUSIC

01 - Modified: 2021-01-27 13:00:24 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa spúšťa digitálnu novinku Payme 02 - Modified: 2020-11-02 13:22:20 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa vyzýva k viere vo svoje schopnosti. Vianočná reklama zostáva rovnaká ako minulý rok 03 - Modified: 2020-11-16 14:10:51 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa spolu s desiatkami slovenských firiem spúšťa iniciatívu Doma nakupujem 04 - Modified: 2020-01-31 09:14:01 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa má novú kampaň: Nechaj to na Georgea
01 - Modified: 2024-05-06 12:55:34 - Feat.: - Title: Česi sa spoliehajú na tutovky, tendre sú naozaj problém a testovanie vedie k priemernosti 02 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr 03 - Modified: 2023-12-07 10:07:21 - Feat.: - Title: ADMA názor: Dokáže AI nahradiť kreatívu, dizajn či dokonca celý marketing? 04 - Modified: 2023-11-27 12:13:54 - Feat.: - Title: Novým CEO Zaraguzy je Jakub "Kuko" Mazán 05 - Modified: 2023-11-21 09:59:34 - Feat.: - Title: Zelené kampane musia byť úprimné, inak spotrebitelia pretvárku odhalia
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 11:47