Viera v seba a svoje schopnosti je dnes dôležitejšia ako kedykoľvek predtým. Slovenská sporiteľňa preto opäť prostredníctvom vianočnej hviezdy vyzýva ľudí, aby si verili. Kampaň nadväzuje na hodnotový koncept #mamnato, ktorý banka spustila v lete 2018.
Hviezdne Vianoce sa stali minulý rok najúspešnejšou kampaňou Slovenskej sporiteľne, rovnako tak najpáčivejšou televíznou reklamou v bankovníctve. „Už minulý rok sme sa rozhodli, že naša hviezda ostane s nami aj naďalej. Udalosti tohto roka ukázali, že jej odkaz platí tento rok ešte viac ako vlani. Naša kampaň je predovšetkým o sebadôvere a tá je teraz dôležitejšia ako kedykoľvek predtým. K sebadôvere Slovákom pridávame aj hodnotné benefity, spúšťame SMS-súťaž a pomáhame trom neziskovým organizáciám,“ povedal Peter Holík, zodpovedný za marketingovú komunikáciu Slovenskej sporiteľne.
Navyše, súčasťou kampane je aj účet zadarmo a odmena až 60 eur pre klientov, ktorí si ho otvoria cez Georgea. Rovnako aj veľká SMS spotrebiteľská súťaž, do ktorej sa môžu zapojiť všetci Slováci o ceny v celkovej výške 100 000 eur. Slovenská sporiteľňa za každú odoslanú SMS-ku podporí jednu z troch neziskových organizácii - Liga proti rakovine, Živica a Človek v ohrození.
Vizitka kampane:
Kreatívny riaditeľ: Michal Pastier
Stratég: Juraj Pobjecký
Art director: Milan Malý
Senior copywriter: Eva Myjavcová
Account: Jaroslava Huljaková
Režisér: Dano Dekan
Kamera: Martin Chĺpik
Produkčná spoločnosť: Hitchhiker films
Producent: Ivan Hulík
Postprodukcia: Alien studio
Hudba: Morten Harket - Can't take my eyes off you
Media: Wavemaker
SMS súťaž: Slovenská sporiteľňa, Ideamix