Lidl Slovensko
StoryEditor

Lidl prichádza s novinkou Slovenskô. Na trh uvádza novú privátnu značku

04.02.2021, 15:55
Autor:
hrnhrn
Novú značku slovenských výrobkov nájdu zákazníci vo všetkých predajniach Lidla.

Spoločnosť Lidl Slovenská republika sa v súčasnej neľahkej situácii snaží pomáhať slovenským dodávateľom a aj preto v týchto dňoch uvádza na trh novú privátnu značku Slovenskô. Nová značka je vizuálne zjednotená a ľahko odlíšiteľná, zákazníci v ponuke nájdu desiatky slovenských výrobkov.

O tom, prečo prichádza reťazec na trh s privátnou slovenskou značkou, hovorí generálny riaditeľ Lidl Slovensko Matúš Gála: „Charakterizujú nás naše privátne značky, ktoré tvoria 80 percent nášho sortimentu, preto sme sa rozhodli aj pre vlastnú slovenskú značku Slovenskô. Snažíme sa uzatvárať so slovenskými dodávateľmi dlhodobé partnerstvá, už minulý rok sme od nich nakúpili tovar za 320 miliónov eur.“

Najdôležitejšie kritérium pre výber dodávateľov značky Slovenskô je lokálnosť. V sortimente sú zastúpené kvalitné slovenské výrobky - od zeleniny, mäsových výrobkov, mliečnych výrobkov až po pekárenské produkty. Nechýbajú ani výrobky typické pre regióny Slovenska ako bryndza, korbáčiky, parenica, šúľance, pirohy, ale aj napríklad údený syr Niva. Výrobky Slovenskô sú primárne určený pre slovenských zákazníkov, do budúcnosti však Lidl nevylučuje ani ich distribúciu do zahraničia, najmä do Českej republiky.

"Privátna značka Slovensko" je jedným z ďalších veľmi silných projektov na podporu slovenského potravinárstva a poľnohospodárstva. Bude unikátna práve tým, že bude mieriť na to najtypickejšie slovenské, pochádzajúce z rôznych regiónov, rôznych kútov Slovenska, od Spiša, cez Gemer až po Západné Slovensko a zákazník v predajni bude vidieť regionálne špeciality,“ dodáva Gála.

Nová značka zatiaľ zahŕňa desiatky produktov. „Počet produktov Slovenskô budeme v nasledujúcich mesiacoch a rokov rozširovať. Dlhodobým cieľom pri tejto privátnej značke je zapojiť aj ďalších dodávateľov a ich produkty,“ upresňuje vedúci úseku komunikácie Tomáš Bezák. Zákazníci v predajniach nájdu výrobky Slovenskô umiestnené medzi ostatnými výrobkami, ľahko ich však identifikujú práve výrazným logom na obale.

Novú značku Lidl uvádza na trh animovaným spotom. „Pri každej jednej komunikácii sa snažíme byť originálni a rozpoznateľní, preto sme sa rozhodli prepojiť spot s motívmi, ktoré sa nachádzajú na obaloch výrobkov,“ dodáva Bezák.

01 - Modified: 2021-02-02 11:31:21 - Feat.: 0 - Title: Lidl sa stal Top a Najzamestnávateľom roka 2020 02 - Modified: 2021-01-29 12:29:39 - Feat.: 0 - Title: Rada pre reklamu vyniesla verdikt: Sťažnosť na reklamu Lidla je neopodstatnená 03 - Modified: 2021-01-14 11:23:41 - Feat.: 0 - Title: Lidl sa opäť porovnáva s konkurenciou. Spustil kampaň Máme vlastné značky, máme vlastné ceny 04 - Modified: 2020-10-02 16:02:54 - Feat.: 0 - Title: Podeľ sa a pomôž. Do potravinovej zbierky zapojil Lidl aj svojich zákazníkov 05 - Modified: 2020-12-16 11:04:40 - Feat.: 0 - Title: Samoobslužné pokladnice už aj v Lidli 06 - Modified: 2020-06-18 17:19:41 - Feat.: 0 - Title: Lidl zvýšil podporu slovenských dodávateľov. Nakúpil od nich tovar za 320 miliónov eur
01 - Modified: 2022-01-17 06:51:55 - Feat.: - Title: Lidl je sponzorom ME mužov v hádzanej 2022 02 - Modified: 2021-09-29 13:22:56 - Feat.: - Title: Lidl pri otvorení novej predajne použil optickú ilúziu 03 - Modified: 2021-02-02 11:31:21 - Feat.: - Title: Lidl sa stal Top a Najzamestnávateľom roka 2020 04 - Modified: 2021-01-14 11:23:41 - Feat.: - Title: Lidl sa opäť porovnáva s konkurenciou. Spustil kampaň Máme vlastné značky, máme vlastné ceny
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 16:58