Výberové konanie pre Dôveru sa uskutočnilo ešte v závere minulého roka. Klienta najviac oslovil návrh Kreatívnej Dvojice.
„Tešíme sa na spoluprácu s mladou agentúrou, za ktorou však stoja osvedčené mená. Kreatívna Dvojica priniesla premyslenú stratégiu, ktorá zohľadnila všetky špecifiká sociálnej siete LinkedIn a zároveň zaujímavo posunula aj náš vizuálny štýl. Sme presvedčení, že spoločne sa nám podarí posilniť vnímanie Dôvery ako atraktívneho zamestnávateľa a upevniť pozíciu lídra na trhu zdravotného poistenia,“ vyjadrila sa Katarína Beličková, špecialistka pre sociálne siete zdravotnej poisťovne Dôvera.
„Dosiahnuť úspech v konkurencii oveľa väčších etablovaných agentúr je pre našu agentúru dôležitá méta. Máme z toho veľkú radosť. Vnímame však aj očakávania klienta a sme vďační za jeho dôveru,“ hovorí Michal Hornický, Co-Founder&Senior Art Director agentúry Kreatívna Dvojica.
„Aj napriek zvyšujúcemu sa počtu aktívnych užívateľov môžeme povedať, že LinkedIn je na Slovensku z pohľadu kreativity ešte nepopísaný papier. Vďaka spolupráci s Dôverou budeme môcť ukázať, že komunikácia zameraná na profesionálne publikum rozhodne nemusí byť strohá a nudná,“ dodáva.
Agentúru Kreatívna Dvojica založili Iva Pacoňová a Michal Hornický. V minulom roku ich súťaž Digital Pie vyhlásila za Rising Star a podarilo sa im uspieť aj na Zlatom Klinci odkiaľ si odniesli ocenenia za práce Bezkontaktné pusinky a Zomri Taška.