Spoločnosť Slovnaft pripravuje každý rok kampaň zameranú na nábor záujemcov o štúdium odboru chemik − operátor na Strednej odbornej škole chemickej v Bratislave. Benefity, ktoré škola ponúka, sú určite atraktívne pre rodičov, ale aby bola škola cool aj pre potenciálnych študentov, agentúra dotcom advertising sa rozhodla postaviť ju v Minecrafte. Tam si spolu s youtuberom Asimisterom mohol v livestreame na Facebooku každý skúsiť vyriešiť úlohy z rovnakých predmetov ako na skutočných prijímačkách.
„Keďže školy sú teraz zatvorené, rozhodli sme sa jednu vytvoriť tam, kde sa naša cieľovka prirodzene nachádza. Spolu s builderom sme ju stavali niekoľko týždňov a mala všetko… Viac ako 200 000 blokov bolo využitých na štyri pavilóny, 34 učební, laboratóriá, telocvičňu, šatne, školský dvor, vlastnú autobusovú zastávku, jedáleň či dokonca záhradku s včelími úľmi. Každý sa v nej mohol nielen poprechádzať, ale hlavne odľahčenou formou a bez stresu vyskúšať svoje znalosti,“ prezrádzajú kreatívni riaditelia dotcom advertising Roj & Dvorecký.
Prijímačkový livestream bol doplnený o „Let’s play“ video na YouTube a množstvo online a social media formátov, ktoré mali rovnakú úlohu − zatraktívniť školu v očiach žiakov a ich rodičov a oboznámiť ich s jej benefitmi.
„Štúdium prírodných vied budí u mnohých detí obavy, preto ich už niekoľko rokov presviedčame, že chémia je zábava. Výsledkom našich kampaní je nárast počtu študentov odboru chemik − operátor, ktorí môžu hneď po úspešnom skončení školy začať pracovať v Slovnafte. Agentúre dotcom a Asimisterovi sa podarilo prepojiť do detailov spracovaný virtuálny svet s reálnymi ľuďmi, aby si každý z nich užil návštevu strednej školy postavenej v Minecrafte. Nadväzujúca komunikácia vrátane kvalitného merchu výborne doplnili celú kampaň,“ hovorí Ladislav Procházka z Komunikácie Slovnaftu.
„Ďakujeme klientovi, že mal odvahu urobiť kampaň na strednú školu tak, že postavil novú,” dodáva Peter Urbanec, strategy director.
dotcom advertising
Vizitka kampane:
Klient: SLOVNAFT, a.s.: Zuzana Novoveská, Ladislav Procházka Creative Directors: Roj & Dvorecký Strategy Director: Peter Urbanec Strategy Planner: Monika Farkašová Creative Team Leader: Marek Uličný Copywriter: Lucia Peterková Art Directors: Leo Šiller, Vít Zavadil Account Managers: Filip Jenes, Stanislav Pavlík Builder: Matúš Komár
01 - Modified: 2020-03-25 13:39:15 - Feat.: 0 - Title: SLOVNAFT vyrába vlastnú dezinfekciu
02 - Modified: 2020-07-27 12:47:58 - Feat.: 0 - Title: Slovnaft chce, aby ľudia bajkovali viac. Spúšťa kampaň s odkazom "Máš to v nohách" a otvára nové stanice
03 - Modified: 2020-08-10 08:02:21 - Feat.: 0 - Title: Slovnaft predstavil nový magazín pre motoristov
04 - Modified: 2020-11-09 12:32:43 - Feat.: 0 - Title: Slovnaft sa nezastaví. V ťažkých chvíľach naďalej podporuje slovenský šport
05 - Modified: 2020-11-30 08:45:29 - Feat.: 0 - Title: Slovnaft zostal partnerom umenia a kultúry aj v ťažkých časoch
01 - Modified: 2022-10-17 13:12:51 - Feat.: - Title: dotcom advertising sa mení na oh my DOT
02 - Modified: 2022-06-24 05:03:01 - Feat.: - Title: New York Festivals zverejnil shortlisty. Medzi stovkami zahraničných prác je osem od štyroch slovenských agentúr
03 - Modified: 2022-05-13 13:15:46 - Feat.: - Title: Ďalší ročník Talentov Novej Európy s novou kampaňou od dotcom advertising
04 - Modified: 2022-05-10 11:06:36 - Feat.: - Title: Dotcom advertising hlási viaceré personálne zmeny. Kľúčovou je nový Client Service Director
05 - Modified: 2021-12-06 12:51:34 - Feat.: - Title: Connecting the Dots: Dobrá reklama, zlé okolnosti alebo 4 zaujímavosti zo sveta komunikácie