Prázdne ihriská, športoviská, žiadni diváci. Také sú dnes pravidlá športu. Môže sa hrať, ale bez rizika nakazenia Covidom-19. Preto sa športovci akéhokoľvek športu pravidelne podrobujú testom a ak sa hrá, tak za zatvorenými dverami - bez divákov. Už teraz všetci vieme, že športu a športovcom fanúšikovia chýbajú.
Spoločnosť Slovnaft sa na aktuálnu situáciu rozhodla pozrieť inak. V dobe, ktorá predstavuje ten najťažší zápas slovenského športu, je dôležité, aby ten, kto má možnosť pomôcť, ju vnímal ako znak spolupatričnosti a súdržnosti.
Slovnaft dlhodobo podporuje slovenský šport a v tejto ceste ho nezastaví ani pandémia. Značka naďalej zotrváva vo svojich sponzorských aktivitách a rozhodla sa podržať športovcov aj ich fanúšikov, to je odkaz novej kampane Slovnaft na podporu slovenského športu: #nezastavimesa od agentúry dotcom advertising.
Spot sa začína pohľadom do prázdneho ihriska. K prázdnym fanúšikovským stoličkám sa pridáva silne znejúca povzbudivá melódia piesne Macejko. Na ihrisko vychádzajú športové osobnosti: jeden z najlepších motocyklových jazdcov na svete Štefan Svitko, najlepšia hádzanárka Slovenska za rok 2019 Monika Rajnohová či legenda našej mužskej hádzanej Andrej Petro. Vo videu zaznieva hlas: "Ten najťažší zápas sa odohráva vtedy, keď vás nemá kto povzbudiť. Keď nie je dôležité vyhrať, ale zostať v hre. Aj v ťažkých chvíľach pokračujeme v podpore slovenského športu #nezastavimesa."
„V hlavnom komunikačnom nástroji, online videu a TV spote, sme najznámejšou slovenskou fanúšikovskou pesničkou rozospievali tribúny, ktoré v dobe pandémie zívajú prazdnotou. Monumentálny chorál v závere predstaví jednoznačný odkaz #nezastavimesa,“ hovoria jedným hlasom Roman Roj a Juraj Dvorecký, kreatívni riaditelia dotcom advertising.
„Keďže na uvedenie spotu do éteru sme mali iba dva týždne od zadania, za rýchlu spoluprácu by sme chceli poďakovať Bajkovi, ktorý sa za pomoci Tomáša Palondera a ‚spevákov‘ z agentúry postaral o skvele znejúci chorál, a Robovi Ludrovskému, ktorý si zobral na starosť vizuálne stvárnenie. Klientovi by sme chceli poďakovať za dôveru a mimoriadne promptný prístup k projektu,“ dodávajú Roj a Dvorecký.
„Kultúra a šport patria k neoddeliteľnej súčasti života komunít na Slovensku. Povzbudzujú, vyvolávajú v nás pocit radosti, bavia nás a nadchýnajú. Preto je dôležité, aby nezanikli, aj napriek tejto náročnej situácii. Prejav súdržnosti je aj vedomie toho, že táto oblasť života predstavuje pre mnohých ľudí zdroj príjmu, ktorý je ohrozený. Naša značka je poháňaná energiou, a preto máme silu pomáhať a stáť aj za slovenským športom. V kampani sme chceli nadviazať na ideový koncept podpory pre Slovensko počas pandémie z jari tohto roku, kedy vznikol #nezastavimesa. Agentúra dotcom advertising odviedla výnimočnú prácu za veľmi krátky čas, fantasticky a kreatívne uchopená hlavná idea sa pretavila do silnej emocionálnej roviny v spote,“ dodáva Zuzana Mišíková, zodpovedná za brand stratégie a marketingovú komunikáciu v spoločnosti Slovnaft.