Ui42 digital začal svoju úspešnú cestu ako spin-off ui42. V súčasnosti sa táto digitálna firma špecializovaná najmä na výkonnostný e-commerce, rebranduje na Dexfinity.
Firma ui42 digital vznikla v roku 2014 ako prirodzené pokračovanie rastúceho oddelenia PPC reklamy v ui42, ktoré začal budovať Pavol Adamčák po svojom príchode do firmy v roku 2009. Pod jeho vedením sa tím ui42 digital postupne vyprofiloval na špičku vo výkonnostnom online marketingu na Slovensku a v Čechách. Pavol zvykol prezentovať na veľkých pódiách Marketing Festivalu v Brne a Ostrave a reprezentuje firmu ako kľúčový Google partner pre segment e-commerce a export. V tomto období však nastal čas na zmenu. Pavol Adamčák spolu s tímom vytvára novú značku Dexfinity.
„Vytvorenie novej značky a odčlenenie sa od našich doterajších partnerov ui42 je podčiarknutím našich dlhodobých cieľov sústrediť sa na akcelerovanie rastu e-shopov za hranice. Tešíme sa na férovú súťaž s ui42 v ecommerce sektore. Rozhodnutie ísť vlastnou cestou nás priviedlo do bodu, kde sme znovu kriticky zhodnotili našu pridanú hodnotu pre eshopy a e-commerce ako taký. Teším sa, že s celou extrémne šikovnou partiou mojich kolegov ideme ďalej robiť online marketing na svetovej úrovni a akcelerovať e-commerce a export zo Slovenska do sveta. Poďte s nami ďalej na Dexfinity.com,” hovorí o zmenách Pavol Adamčák, CEO Dexfinity.
Doterajší ui 42 pokračuje ďalej ako one-stop-shop
Spoločnosť ui42 je naďalej, už od roku 1997, one-stop-shop pre rozvoj online biznisu: poskytuje pod jednou strechou UX, programovanie, e-commerce a redakčné systémy, ale aj online marketing a konzultácie k rozbehu a rastu online podnikania. Zároveň podporuje rozvoj inovatívnych online produktov a služieb na Slovensku. V ui42 vznikol okrem ui42 digital aj najväčší pracovný portál Profesia.sk, e-commerce CMS BUXUS, ako aj súťaž a konferencia MastersGate na podporu rozvoja e-shopov a ich expanzie do zahraničia.
„ui42 digital sme naštartovali v roku 2014 ako samostatnú firmu s našim mladým šikovným kolegom. Ako prví na Slovensku sme spolu rozbehli výkonnostný marketing, najmä v oblasti e-commerce. Tak, ako v prípade Profesie a ďalších úspešných projektov, ktoré vznikli v ui42, sa znovu potvrdilo, že naša orientácia na synergiu kvalitných ľudí a inovatívnych internetových technológií, je správna. Sme radi, že ui42 digital pod novou značkou Dexfinity smeruje k novým métam. V ui42 pokračujeme naďalej pod svojou značkou ako one-stop-shop pre rozvoje-commerce “, povedal Martin Krupa, spoluzakladateľ ui42.
Ako vzniklo Dexfinity
Aktuálne má Dexfinity (doterajší ui42 digital) medzinárodný 63-členný marketingový tím a pomáha e-shopom s akceleráciou rastu cez export, provízny online marketing a automatizáciu do 34 krajín sveta. Hlavným poslaním novej značky, zhmotnenej na stránke Dexfinity.com, je spájať výnimočných ľudí, vedomosti a nové technológie s cieľom akcelerovať e-shopy za hranice domovskej krajiny, škálovať a optimalizovať online marketing. Nový názov zrkadlí túžbu po raste a neustálom zlepšovaní sa. Vznikol spojením anglických slov dexterity (šikovnosť,obratnosť) a infinity (nekonečno). Logo - nedokonalý kruh - symbolizuje komplexnosť života, túžbu po dokonalosti a potrebu zlepšovania sa smerom k ideálu.
Dexfinity.com sa stáva miestom, kde e-shopy môžu nájsť:
- partnera, ktorý ich e-shop, rovnako ako doteraz už 120+ iných, naštartuje na expanziu do zahraničia
- partnera, ktorý vie niesť spoluzodpovednosť za výsledky marketingu cez variabilný spôsob odmeňovania (success fee)
- partnera, ktorý vnesie kompetentné vhľady nielen do marketingovej, ale aj do finančnej stránky fungovania e-shopu
- partnera, ktorý vám pomôže vybudovať medzinárodný marketingový tím.