"Búranie predsudkov je v našej DNA", hovorí Veronika Lisová, Brand Manager Pernord Ricard, do portfólia ktorého patrí aj značka Absolut.
Nezáleží na tom, koho milujeme. Každá láska je láska. To je hlavné posolstvo novej kampane značky ABSOLUT, ktorú ste najnovšie uviedli. V čom môžeme vidieť podobnosť novej kampane s tou predchádzajúcou – Slovenské mamičky, v čom je iná?
Hoci sú obe kampane postavené na inej problematike, majú toho veľa spoločného. Vychádzajú z lokálnych insightov a zároveň obe reflektujú náš globálny pozicioning. Značka ABSOLUT sa totiž už dlhodobo snaží po celom svete presadzovať myšlienky otvorenej a tolerantnej spoločnosti, v ktorej sme si všetci rovní bez ohľadu na to, koho milujeme, akú máme farbu...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.