Pri výbere nového bývania ide často o čas. Tie najlepšie ponuky bytov sa spravidla míňajú veľmi rýchlo, preto je dobré získať určitú výhodu pred ostatnými záujemcami.
Jednou z nich je vybavenie hypotéky na nešpecifikovanú nehnuteľnosť. Klient má hypotéku schválenú v predstihu a môže sa sústrediť na hľadanie ideálnej nehnuteľnosti a jej rýchlejšej rezervácie. ČSOB Banka poskytuje aj možnosť nechať si hypotéku schváliť online, aby takúto výhodu svojim klientom poskytla čo najkomfortnejšie.
V súčasnosti ešte viac ako inokedy prebieha výber nehnuteľnosti online. Od návštevy realitných portálov cez výber parametrov až po virtuálne prehliadky, ktoré predchádzajú tým osobným. Tento fakt sa stal aj hlavným motívom novej kampane od agentúry MUW Saatchi & Saatchi.
Televízny spot prenesie divákov do priestoru, kde hlavní hrdinovia stretávajú mnoho rôznych záujemcov o nové bývanie. Veľmi rýchlo však nájdu riešenie, ako sa k vysnívanému bytu dostať ako prví.
„Virtuálne zápasy o byty sa čoraz viac stávajú realitou, navyše v našom prípade spoznáme víťaza aj v súboji mačka vs. sova,“ hovorí Jakub Kuvik, kreatívny riaditeľ MUW Saatchi & Saatchi.
Kampaň sa objaví aj v printových médiách, na sociálnych sieťach a v iných online kanáloch.
Vizitka kampane:
Klient: ČSOB (Silvia Hrčková)
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jakub Kuvik
Art Director: Roman Švajka
Copywriter: Juraj Chmel
Strategy planner: Jakub Straka
Account Director: Anh Doan
Account Manager: Diana Hromeková
Produkcia: Hitchhiker Films
3D: Alien Studio
Režisér: Dano Dekan