Vo štvrtok 25. marca o 17.00 hod budú ocenené najlepšie PR projekty roku 2020. Slávnostné vyhlásenie víťazov sa uskutoční online na facebooku a na webe asociácie. Prestížnu súťaž PROKOP od roku 2010 vyhlasuje a organizuje Asociácia public relations na Slovensku (APRSR).
Public relations je dôležitou súčasťou komunikačného mixu a ocenenie PROKOP dáva možnosť predstaviť zaujímavé, kreatívne a inovatívne PR kampane. Cieľom súťaže je predstaviť tieto projekty odbornej a laickej verejnosti a oceniť subjekty, ktoré ich realizovali.
Do 11. ročníka súťaže PROKOP 2020 prihlásili agentúry a zadávatelia historicky najvyšší počet prác. Až 143 projektov sa o ocenenie uchádzalo v 14 súťažných kategóriách. Do užšieho výberu postúpilo 67 prác. Najviac shortlistov získali agentúry Seesame a SKPR Strategies.
- Najväčšie zastúpenie majú práce v kategóriách Spoločenská zodpovednosť, filantropia a PR pre neziskové organizácie a v novej kategórii PR v čase korony.
- Najviac shortlistov si do finále prinášajú agentúry Seesame (14) a SKPR Strategies (9).
- Zo zadávateľov získala najviac shortlistov Slovenská sporiteľňa (8).
„Ide o historicky najúspešnejší ročník v počte prihlásených prác. Množstvo projektov v jednotlivých kategóriách dokazuje aj akú úlohu v komunikácii zohrala korona a zároveň čo dominovalo v stratégiách firiem v uplynulom období. Teší ma, že to bola práve spolupatričnosť, zodpovednosť a spolupráca,“ povedala Soňa Lexmanová, prezidentka APRSR.
Pozrite si, aké práce získali PR Oscara v predchádzajúcom ročníku. Najúspešnejšou agentúrou sa stala agentúra Seesame, ktorá zo 14 nominácií premenila 7 na ocenenia: