Lidl Slovensko
StoryEditor

Lidl sa pripomína ako stabilný zamestnávateľ aj v neistých časoch

29.03.2021, 15:38
Autor:
redred(pš)(pš)
V kampani od Róberta Slováka a jeho priateľov vystupujú reálni zamestnanci.

Spoločnosť Lidl aj počas krízy zlepšoval podmienky pre zamestnancov, čím dlhodobo pozitívne ovplyvňuje nielen trendy v starostlivosti o zamestnancov, ale aj zamestnanosť samotnp v rámci celého Slovenska.

Tento fakt sa rozhodol pripomenúť v kampani Slovenský zamestnávateľ, ktorá je zameraná na podporu vnímania spoločnosti Lidl ako zamestnávateľa, ktorý je pre svojich zamestnancov stabilným zamestnávateľom aj  v neistých časoch.Za kampaňou stojí agentúra Róbert Slovák a jeho priatelia.

V kampani pracuje spoločnosť s témami ako stabilita, férovosť, mzdové podmienky, firemné benefity, či rovnosť platov žien a mužov. Hlavnými postavami sú výlučne reálni zamestnanci spoločnosti z rôznych oblastí Slovenska a širokej škály pracovných pozícií, či už manažérov predajní, pokladníkov, cez personalistku, HR manažérku, ale napríklad aj šéfa komunikácie spoločnosti Tomáša Bezáka.

Spot diváka sprevádza bežným dňom v živote zamestnancov Lidla naprieč Slovenskom - od rána do večera a od východu na západ. Prihovára sa súčasným, ale i potenciálnym zamestnancom,  že Lidl je tu pre nich ako stabilný zamestnávateľ za každých okolností, nech sa deje čokoľvek, naprieč celým Slovenskom. V rámci spotu sú autenticky zachytení zamestnanci počas rôznych pracovných či voľnočasových aktivít či už v predajniach, skladoch alebo na centrále spoločnosti.

Na druhej strane na vizuáloch sú zobrazení zamestnanci výlučne počas ich voľnočasových aktivít, neraz i so svojimi blízkymi. Vizuály pracujú s metaforickým prezentovaním benefitov, ktoré Lidl svojim zamestnancom prináša. Chce tým poukázať na to, že jeho zamestnanci sa môžu plne sústrediť na radosti v ich živote - rodinu, voľnočasové záľuby, plnenie snov a vždy môžu mať v dôveru zamestnávateľa, ktorý pri nich stojí v každom čase.

Kampaň má dlhodobý charakter, Lidl využíva kombináciu klasických offline médií (BB, inzercia, bannery na predajni) a online nástrojov (kariérna webstránka, Facebook, Instagram, LinkedIN, Google ads či reklamy v slovenských médiách). Zahŕňa aj internú komunikáciu a prácu so zamestnancami - rozhovory s účinkujúcimi, súťaže či špeciálny merch.

Tu je výsledok práce:

Vizitka kampane:

Názov kampane: Slovenský zamestnávateľ
Klient: LIDL Slovenská republika
Reklamná agentúra: Róbert Slovák a jeho priatelia
Kreatívny riaditeľ: Róbert Slovák
Art director: Martin Szabó
Copywriter: Silvia Gašparcová
Account: Kristína Krištúfková

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 13:32