Slovak Telekom, ako ďalší dôkaz svojej zákazníckej starostlivosti, ponúka k novému mobilu aj ochranný obal ako darček. Práve tento praktický doplnok hrá hlavnú úlohu aj v novom dramatickom televíznom spote a jeho online podobách.
Telekom tak pokračuje v spotoch s milými insightmi z každodenného života, s ktorými sa vie každý stotožniť. Nadväzuje pritom aj na nedávny spot, v ktorom sme v epických spomalených záberoch sledovali prvé kroky dieťatka a najmä snahu jeho rodičov zaznamenať si ich na mobil.
Tentokrát uvidíme mladú mamičku s dieťaťom, ako nesie veľký nákup k autu na parkovisku pred supermarketom. Popritom telefonuje a, ako to už v takýchto situáciách býva, doplatiť na to môže práve jej mobilný telefón. Ako táto napínavá dráma dopadla, sa dozviete v samotnom spote.
Spot bude v televízii nasadený od 1. apríla.
„Keď mobil spadne displejom nadol, je to vždy veľká dráma. Tých pár sekúnd, kým sa po neho načiahnete a zistíte, ako dopadol, vám pripadá ako večnosť. Sú to pocity, ktoré si už každý raz zažil, a preto veríme, že sa v našom novom spote nájde mnoho divákov,“ hovorí Eduard Drexler, senior art director MUW Saatchi & Saatchi.
Produkciu 20-sekundového spotu mali na starosti Protos Productions a na režisérsku stoličku si opäť sadol Róbert Hloz.
Vizitka kampane:
Klient: Slovak Telekom – Petra Novotná, Michal Mrnčo, Denisa Šindelárová, Klaudia Linkeschová
Creative director: Jaroslav Vígh
Copywriter: Roman Hríbik, Veronika Holaňová
Art director: Eduard Drexler
Unit director: Tatiana Hrutková
Account manager: Zuzana Havranová
Strategy planner: Kamil Charvát
Réžia: Róbert Hloz
Produkcia: Protos Productions
Strih: Marek Kráľovský
Hudba: Carl Orff – O Fortuna (Carmina Burana)
Zvuková produkcia: K2 zvuk, Samuel Jurkovič