StoryEditor

Šariš si v novej kampani dáva za cieľ spájať všetkých Slovákov s iskrou v srdci

19.04.2021, 13:35
Autor:
redred
Značka tiež predstavila nové logo.

Značka Šariš sa vo svojej novej kampani S iskrou v srdci, ktorá štartuje novým televíznym spotom, sústreďuje na myšlienku spájania medzi Slovákmi a jej cieľom je poukázať na to, čo majú spoločné bez ohľadu na pohlavie alebo vek.

„Kampaňou chceme v tomto období ešte viac rozžiariť pomyselnú iskru v srdciach Slovákov a ukázať, že ak v sebe máme radosť, vášeň a chuť sa zabávať, všetky rozdiely medzi nami sa vytrácajú. Iskra v našich srdciach totiž nepozná prekážky – a to ani vekové či spoločenské,“ hovorí Pavol Encinger, senior brand manažér značky Šariš.

Televízny spot sa začne vysielať už 19. apríla a značka v ňom vyzdvihuje nielen to, že Slováci sa radi bavia, ale poukazuje aj na ich typickú otvorenosť a pohostinnosť. Atmosféru televízneho spotu dotvára známa pieseň Čardáš dvoch sŕdc od interpreta Karola Duchoňa.

V nadväzujúcej digitálnej kampani sa v postavách stvárňujúcich iskry predstaví aj herečka Jana Kovalčíková a komik a herec Juraj Šoko Tabaček. V sérii humorne ladených videí budú vďaka pivu Šariš rozpaľovať iskru priamo v srdciach postáv známych z televíznej kampane či ľudí v bežných životných situáciách.

S novou kampaňou značka prináša nové logo aj slogan. Rozžiarená iskra sa dostáva vizuálne ešte viac do popredia a spolu s novým sloganom S iskrou v srdci sa tak stáva dôležitým symbolom značky. Tá chce týmito úpravami ešte viac zvýrazniť, že pivo Šariš má ambíciu osloviť všetkých Slovákov bez ohľadu na to, z ktorého kúta Slovenska pochádzajú. 

Šariš

S rozžiarenou iskrou značky Šariš v novom logu sa začnú zákazníci stretávať v televíznej a digitálnej kampani už v druhej polovici apríla.

Vizitka kampane: 

Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Klient: ŠARIŠ - Lenka Filkorová, Pavol Encinger
Creative director: Martin Krafčík
Copywriter: Adam Marčan
Art director: Jakub Svetlík
Unit director: Zuzana Záziková
Account manager: Niki Weng
Strategy planner: Patrícia Reichlová
Réžia: Jonáš Karásek
Produkcia: Protos Productions

01 - Modified: 2020-03-11 09:10:40 - Feat.: 0 - Title: Plzeňský Prazdroj má novú riaditeľku firemných vzťahov a komunikácie 02 - Modified: 2020-06-17 06:40:42 - Feat.: 0 - Title: Plzeňský Prazdroj: Roztočte s nami Slovensko! 03 - Modified: 2020-03-12 13:55:15 - Feat.: 0 - Title: Plzeňský Prazdroj rozširuje portfólio. Predstavil novinku Šariš IPA naša 04 - Modified: 2020-05-19 11:51:38 - Feat.: 0 - Title: Šariš má nový imidžový spot. Ústredným motívom sa stala pieseň kapely IMT Smile 05 - Modified: 2020-06-17 11:57:23 - Feat.: 0 - Title: Značka Šariš predstavuje ľudí s iskrou 06 - Modified: 2020-06-23 12:49:14 - Feat.: 0 - Title: Značka Šariš prináša limitovanú edíciu piva. V reklame si zahral Šoko 07 - Modified: 2020-07-23 11:57:54 - Feat.: 0 - Title: Šariš prichádza s plechovkami s folklórnym motívom
01 - Modified: 2021-11-03 06:31:09 - Feat.: - Title: Vianoce v Telekome: Operátor v spote myslí na každého. Aj na tých, ktorí budú v práci 02 - Modified: 2021-10-05 09:41:14 - Feat.: - Title: ČSOB hľadá pomocou novej kampane najvitálnejších Slovákov 03 - Modified: 2021-08-31 12:04:19 - Feat.: - Title: Ako môže vyzerať jedlo budúcnosti? 04 - Modified: 2021-08-31 11:54:59 - Feat.: - Title: Vypadnutý internet vám už zábavu nepokazí 05 - Modified: 2021-08-30 13:32:47 - Feat.: - Title: Vybil sa vám mobil v prírode? Nabije vám ho Lesná nabíjačka
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
01. júl 2022 17:18