Wolt pokračuje v posilňovaní trhov v strednej Európe, ktoré majú pre spoločnosť veľký potenciál. V rámci rastu rozširuje aj svoje tímy na lokálnej aj regionálnej úrovni. Najnovšie sa centrálny tím vo Fínsku posilní v oblasti komunikácie pre strednú Európu.
Na pozíciu komunikačnej manažérky pre Česko, Maďarsko, Poľsko a Slovensko nastupuje Jana Jarošová. Do Woltu prichádza po mnohoročných skúsenostiach vo vedení PR a internej komunikácie v Poštovej banke, 365.bank, alebo ako novinárka v týždenníku Trend či v Hospodárskych novinách.
Úlohou novej komunikačnej manažérky je koordinácia stratégie externej komunikácie Woltu na štyroch stredoeurópskych trhoch a zároveň podpora lokálnych tímov.
"Wolt naštartoval neskutočnú a obdivuhodnú medzinárodnú expanziu. Počas 5 rokov sa dokázal rozrásť do 23 krajín a pritom si udržať vysokú kvalitu zákazníckeho servisu. Posilnenie biznisu a komunikácie v regióne strednej Európy je prirodzený krok k využitiu príležitostí, ktoré stred Európy ponúka. Je mi veľkou cťou a záväzkom, že som získala dôveru tímu Wolt a môžem sa spolu s ním vydať na túto jazdu," hovorí Jana Jarošová.
Na trhoch v strednej Európe doručuje Wolt dnes v 37 mestách a naďalej sa rozrastá. V roku 2021 bude expandovať nielen v oblasti doručovania jedla, ale sústrediť sa bude aj na rozvoj donáškových služieb v sektore potravín a maloobchodu.
Spoločnosť prudko expanduje aj na Slovensku. Najnovšie priniesol službu do Žiliny, ktorá je pre Wolt už šiestym slovenským mestom. “Slovenský trh je perspektívny a má veľký potenciál, čo sa týka dopytu po kvalitnej donáškovej službe a aj z pohľadu konkurencie. Rýchly, ale udržateľný rast, s cieľom stať sa lídrom v oblasti donáškových služieb, je našou momentálnou ambíciou,” hovorí Tomáš Beniak, nový generálny riaditeľ Woltu na Slovensku, ktorý sa takisto stal súčasťou tímu vo februári tohto roku.
S jeho príchodom sa na Slovensku odštartovalo budovanie lokálneho operatívneho tímu. Dovtedy sa všetky aktivity Woltu na Slovensku riadili z Česka. Na lokálnej úrovni sa posilňuje aj marketing, kde nastupuje Adam Lazár ako nový marketingový riaditeľ. Vo Wolte chce využiť dlhoročné skúsenosti v oblasti marketingu a digitálneho predaja zo spoločností VÚB, Orange, či agentúr Platform a Huxley.
Wolt je fínska spoločnosť založená v roku 2014, ktorá pôsobí už vo viac ako 23 krajinách, viac ako 160 mestách a má už viac ako 11 miliónov registrovaných používateľov. Zákazníkom ponúka rýchlu donášku jedla do 30 minút.
Na Slovensku pôsobí v šiestich mestách. Prevádzku v Bratislave spustil 19. septembra 2019, minulý rok pribudli Košice, Trnava, Banská Bystrica a Nitra. V tomto roku sa Wolt rozšíril do Žiliny, kde pôsobí od 15. apríla.