Berlitz
StoryEditor

Jazyková škola Berlitz si vybrala PR agentúru na najbližší rok

21.04.2021, 13:20
Autor:
redred
Strategickým partnerom na PR kampaň sa stala agentúra Trumpeter.

Pandémia v mnohom viac dala, ako zobrala. Tak to bolo aj v prípade jazykovej školy Berlitz, ktorú situácia donútila uvažovať, ako realizovať a zefektívniť proces výučby. Vďaka inováciám, špeciálnym metódam a proklientskemu prístupu našla spôsob, ako rásť a poskytovať benefity. Od apríla spustila celoslovenskú PR kampaň, ktorú zastrešuje agentúra Trumpeter.

Bratislavská pobočka Berlitzu dnes vyučuje 40 jazykov online aj prezenčne, prináša produkty pre deti i dospelých. Má tiež vlastnú Berlitz aplikáciu, v ktorej lektori učia systémom 24/7. Mesačne tak odučí 4 800 hodín, čo predstavuje takmer dvojnásobok priemerného počtu odučených hodín iných pobočiek.

„Počas Covid situácie automatizujeme a personalizujeme všetky svoje služby vrátane zákazníckeho servisu a pripravujeme úplne nové jazykovo-vzdelávacie centrum. Ak sa totiž niekto nevie naučiť cudzí jazyk, nemusí to byť vždy len jeho chyba, býva to aj chyba prístupu jazykovej školy,“ hovorí Denisa Baranovičová z Berlitz Bratislava.

Komunikácia a ciele PR kampane

Primárnym cieľom spolupráce s PR agentúrou je zvýšiť povedomie o značke a podporiť budovanie odborného kreditu jazykovej školy. Kampaň bude mať niekoľko vopred stanovených línií – edukačnú, korporátnu a produktovú. Spoločným cieľom bude aj podpora jazykovej gramotnosti Slovákov, ktorá má obrovský vplyv aj na pracovný trh.

„Už v druhom kvartáli sa budeme orientovať na cieľové skupiny, na ktoré Berlitz pohotovo reaguje - Jazykové kurzy pre deti s poruchami pozornosti a zážitkové učenie, týždenné rýchlokurzy Total Immersion, cielené manažérske kurzy zamerané na 218 pracovných profilov z 20 pracovných odvetví, ale aj doučovanie detí vyťažených rodičov. Je nám cťou, že si Berlitz vybral práve nás. Skúseností z tohto segmentu máme mnoho, navyše teraz máme možnosť dokázať, že pandémia niektoré marketingové nástroje môže aj naštartovať,“ hovorí Head of PR agentúry Trumpeter Ivana Kubiková.

Okrem PR komunikácie, ktorá sa bude venovať najmä media lobbingu a reputačnému manažmentu, bude na istý čas súčasťou komunikačnej kampane aj zastrešenie online facebookových propagácií pod taktovkou materskej reklamnej agentúry Citadela.

01 - Modified: 2021-06-09 09:42:43 - Feat.: - Title: Aké trendy a zmeny v PR a reklame prinesie pandémia?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. apríl 2024 16:34