StoryEditor

George je milión dobrých vecí v jednej apke, hlási v kampani SLSP

27.04.2021, 13:25
Autor:
redred
Súčasťou kampane z dielne Zaraguza je aj špeciálna pesnička, ktorú zložil a naspieval Marián Čekovský.

Georgea, digitálne bankovníctvo od Slovenskej sporiteľne, používa už viac ako milión klientov. Slovenská sporiteľňa preto spúšťa novú online kampaň, v rámci ktorej poukazuje na milión dobrých vecí v jednej apke, rovnako tak v našich životoch. Súčasťou kampane je aj špeciálna pesnička, ktorú zložil a naspieval Marián Čekovský.

„George má po 3 rokoch milión klientov a Slovenskej sporiteľni ako značke významne pomáha v napĺňaní jej vízie spoločensky zodpovedného a inovatívneho lídra. Značka George dosahuje veľmi vysokú znalosť aj medzi neklientami a významne prispieva k rastu pozitívnej klientskej skúsenosti. Práve preto sme sa rozhodli využiť obľúbenosť nášho digitálneho bankovníctva a osláviť spolu s našimi zamestnancami a klientmi dobré veci v našich životoch, akými sú  láska, smiech, zábava a milión ďalších skvelých vecí. Milión klientov v Georgeovi oslavujeme aj spolu s našou digitálnou inováciou Moneyback, vďaka ktorej klienti získajú odmenu za platbu kartou za bezhotovostný nákup v obľúbených obchodoch a e-shopoch,“ vysvetľuje Dáša Juríková, riaditeľka stratégie a rozvoja značky Slovenskej sporiteľne.

Kampaň je nasadená na sociálnych sieťach aj YouTube. Mediamix tvorí tiež Programmatic display, Programmatic video a Influence marketing. 

Vizitka kampane:  

Klient: Slovenská sporiteľňa – Ján Balaj, Martin Hýrošš
Agentúra: Zaraguza
Creative director: Ondrej Kořínek, Milan Malý
Art director: Milan Malý
Copywriter: Eva Myjavcová
Account manager: Dominika Drusanová
Social media manager: Lucia Peterková, Dominika Turcerová
Produkcia: Protos
Fotograf: Šymon Kliman

01 - Modified: 2021-01-27 13:00:24 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa spúšťa digitálnu novinku Payme 02 - Modified: 2021-02-09 08:54:03 - Feat.: 0 - Title: Rúška komplikujú situáciu nepočujúcim, Slovenská sporiteľňa našla riešenie 03 - Modified: 2021-03-26 17:35:49 - Feat.: 0 - Title: Prokop 2020: Najúspešnejšou agentúrou je Seesame a klientom Slovenská sporiteľňa 04 - Modified: 2021-03-29 12:59:03 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa predstavila Učebnicu učenia pre rodičov 05 - Modified: 2021-04-07 07:52:38 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa spúšťa pre takmer milión klientov digitálnu inováciu Moneyback
01 - Modified: 2022-11-02 09:18:56 - Feat.: - Title: Slovenská sporiteľňa vo vianočnej kampani oživila Jula Satinského. Ako vznikal spot a s čím mala umelá inteligencia najväčšie problémy? 02 - Modified: 2022-10-14 07:07:15 - Feat.: - Title: Slovenská sporiteľňa prináša seriál o bezpečnosti: Hoaxy a obavy komunikujeme s humorom, ktorý neuráža 03 - Modified: 2022-09-07 12:16:44 - Feat.: - Title: Nová posila Slovenskej sporiteľne. Klaudia Drábiková je riaditeľkou odboru klientskych potrieb 04 - Modified: 2022-08-25 08:40:19 - Feat.: - Title: Pomôžte našej krajine, nabáda v kampani Slovenská sporiteľňa 05 - Modified: 2022-06-20 13:45:54 - Feat.: - Title: Keby bola káva hudba, ako by znela? Odpoveďou je nová online kampaň pre Popradskú kávu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
31. január 2023 11:46