Georgea, digitálne bankovníctvo od Slovenskej sporiteľne, používa už viac ako milión klientov. Slovenská sporiteľňa preto spúšťa novú online kampaň, v rámci ktorej poukazuje na milión dobrých vecí v jednej apke, rovnako tak v našich životoch. Súčasťou kampane je aj špeciálna pesnička, ktorú zložil a naspieval Marián Čekovský.
„George má po 3 rokoch milión klientov a Slovenskej sporiteľni ako značke významne pomáha v napĺňaní jej vízie spoločensky zodpovedného a inovatívneho lídra. Značka George dosahuje veľmi vysokú znalosť aj medzi neklientami a významne prispieva k rastu pozitívnej klientskej skúsenosti. Práve preto sme sa rozhodli využiť obľúbenosť nášho digitálneho bankovníctva a osláviť spolu s našimi zamestnancami a klientmi dobré veci v našich životoch, akými sú láska, smiech, zábava a milión ďalších skvelých vecí. Milión klientov v Georgeovi oslavujeme aj spolu s našou digitálnou inováciou Moneyback, vďaka ktorej klienti získajú odmenu za platbu kartou za bezhotovostný nákup v obľúbených obchodoch a e-shopoch,“ vysvetľuje Dáša Juríková, riaditeľka stratégie a rozvoja značky Slovenskej sporiteľne.
Kampaň je nasadená na sociálnych sieťach aj YouTube. Mediamix tvorí tiež Programmatic display, Programmatic video a Influence marketing.
Vizitka kampane:
Klient: Slovenská sporiteľňa – Ján Balaj, Martin Hýrošš
Agentúra: Zaraguza
Creative director: Ondrej Kořínek, Milan Malý
Art director: Milan Malý
Copywriter: Eva Myjavcová
Account manager: Dominika Drusanová
Social media manager: Lucia Peterková, Dominika Turcerová
Produkcia: Protos
Fotograf: Šymon Kliman