Stávková spoločnosť Niké začala od apríla s novou produktovou líniou komunikácie, ktorá dopĺňa dlhodobý imidžový koncept s Lacom Borbélym. Nová produktová línia je postavená na výraznej vizualite komiksového štýlu. O zvukovú odlišnosť sa postará porovnávanie tipérskej ponuky v Niké s ponukami z exotických krajín a jazykov. Celú kampaň pripravila agentúra Istropolitana Ogilvy.
Hlavnú úlohu v úvodnej časti tejto komunikačnej línie zohrávajú islandskí Vikingovia a ich typická mačka. Vďaka nim sa tipéri dozvedia, že v Niké sa dá využívať nová „mena“ – niky, s ktorými sa dá tipovať a vyhrávať skutočné peniaze.
Zaujímavosťou je, že v spote znie skutočná islandčina, pomerne neznámy jazyk. A ako vyzerá tipérska ponuka napísaná v islandčine? Takto: Þú færð 'niks' fyrir hvert veðmál sem þú getur spilað með, rétt eins og með venjulegum peningum. Nakoniec si Vikingovia, ktorí nemôžu na Islande za niky tipovať, aspoň zaspievali „Niké je tipovanie.“
Kampaň je nasadená primárne v televízii a online priestore.
Vizitka kampane Nový klub Niké:
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Creative Director: Peter Darovec
Copywriter: Vladimír Janček, Peter Darovec
Art Director: Michal Valušek, Kristína Cibuľová
Account Manager: Ondrej Havela
Produkcia: Framehouse