Spoločnosť Niké oznámila tento týždeň spoluprácu s Petrou Vlhovou. Stávková spoločnosť sa stala partnerom najlepšej slovenskej športovkyne za rok 2019 a spustila najväčšiu kampaň vo svojej takmer 30-ročnej histórii.
Tvárou novej kampane je Petra Vlhová, ktorú dopĺňa stálica Niké Laco Borbély. „Absolvovala som už viaceré natáčania, ale ešte nikdy som nemala taký dobrý pocit ako teraz. S Lacom sme si to extrémne užili.“ prezradila Petra Vlhová.
Spoluprácu s Petrou si pochvaľoval aj Laco Borbély: „Mám taký pocit, že sa nám spolupracovalo veľmi dobre, lebo sme boli ako dvojička veľmi kompaktní. Boli sme veľmi rezistentní na presingový tlak situácii pri nahrávaní spotov v štúdiu a myslím si, že sme vytvorili veľmi dobrú synergiu. Práve vďaka tomu si myslím, že to ocenia aj diváci. Dúfam teda, že budú spokojní.“
„Niké je o zábave a šport je o prekonávaní výziev. A o tom je aj naša kampaň. Dochádza k symbióze dvoch úplne odlišných osobností – Laca Borbélyho známeho svojou rétorikou a charizmatickej Petry Vlhovej,“ hovorí výkonný riaditeľ Niké Roman Berger.
Kampaň bude prebiehať v televízii vo forme spotov, sponzorských odkazov a injektáží. Príbeh bude pokračovať v online priestore cez ďalšie videá a zábavný content. Na sociálnych sieťach Niké budú prebiehať aj súťaže o merch s podobizňami Laca a Petry.
Súčasťou kampane bude aj komunikácia na bigboardoch, citylightoch či dopravných prostriedkoch MHD. Na kreatívnom koncepte a realizácii kampane pracovala opäť agentúra Istropolitana Ogilvy.
Vizitka kampane:
- Agentúra: Istropolitana Ogilvy
- Creative Director: Peter Darovec
- Copywriter: Peter Darovec, Rado Olos, Hugo Paulíny, Vladimír Janček
- Art Director: Michal Valušek, Simona Micháliková
- Account Manager: Ondrej Havela
- Režisér: Tomáš Řehořek
- Produkcia: Hitchhiker Films