Spoločnosť HEINEKEN Slovensko predstavila nového obchodného riaditeľa. Od 1. apríla pôsobí na tejto pozícii skúsený manažér Rastislav Raček. V jeho kompetencii bude riadenie obchodného oddelenia a rozvoj vzťahov s obchodnými partnermi.
Nový obchodný manažér v pivovarníckej spoločnosti – Rastislav Raček, prináša spolu so sebou na danú pozíciu bohatú, takmer 20-ročnú prax, ktorú získal v rôznych obchodných pozíciách.
„Vzhľadom na aktuálnu situáciu spojenú s pandémiou nás čakajú mnohé výzvy, na ktorých som pripravený pracovať spolu s tímom skúsených a zanietených kolegýň a kolegov. Naším cieľom bude aj naďalej posilňovať hodnotu portfólia značiek a ich postavenie na trhu. Neoddeliteľnou súčasťou je posilnenie a podpora HORECA segmentu, ktorý je jedným z najviac zasiahnutých odvetví pandémiou na Slovensku. Obchodný tím spoločnosti HEINEKEN Slovensko je silný tím s dlhoročnými skúsenosťami a skvelými výsledkami, ktoré predstavujú stabilný základ na realizáciu inovatívnych a odvážnych krokov. Som vďačný za príležitosť pracovať s takýmto tímom skvelých hráčov. Teším sa na vzájomnú spoluprácu,“ povedal Rastislav Raček.
Svoju kariéru odštartoval v spoločnosti Unilever. Významne prispel k rastu obratu a trhového podielu značky ALGIDA na slovenskom trhu ako Channel Sales Manager a neskôr ako National Sales Manager.
V roku 2012 nastúpil na pozíciu obchodného riaditeľa do spoločnosti LYRECO, medzinárodného distribútora kancelárskych produktov a služieb. Zodpovedal za vedenie obchodných aktivít v štyroch krajinách (Rakúsko, Česká republika, Maďarsko a Slovensko), portfólio s 20 000 zákazníkmi, budovanie a implementáciu obchodných stratégií a riadenie kultúrne rôznorodých predajných tímov.