Platforma je postavená na odkaze „Máte v rukách celý svet“, ktorým operátor podčiarkuje dlhodobú snahu dávať zákazníkom to najlepšie a budovať si s nimi bližší vzťah. Posolstvo zastrešuje všetky doterajšie komunikačné aktivity operátora, medzi ktoré spadá budovanie 5G siete, program zameraný na digitálne vzdelávanie novej generácie či viaceré dátové navýšenia počas pandémie.
Myšlienka „Máte v rukách celý svet“ zároveň vystihuje poslanie operátora – dávať ľuďom do rúk možnosti, prostredníctvom ktorých môžu zlepšovať svoj život, krajinu alebo podnikanie.
Hlavnou postavou kampane, ktorá predstavuje novú platformu, je riaditeľ Telekomu pre Slovensko, Dušan Švalek. Značka tým dokazuje, že za posolstvom novej komunikácie si naozaj stojí a nebojí sa jej dať tvár z prostredia spoločnosti.
„Uvedenie novej komunikačnej platformy je v živote každej firmy dôležitá udalosť. Mohli sme ju verejnosti predstaviť v bežnom spote, ale chceli sme tomu dať patričnú váhu a ľudskosť. No a čo je viac, ako keď sa za ňu postaví samotný riaditeľ?“ hovorí o kampani Petra Novotná, šéfka marketingu v Slovak Telekome, a dodáva: „Teší nás, že sa Dušan pre nápad nadchol a mal odvahu ísť do takto netradičného riešenia.“
Novú platformu predstavuje v troch reklamách. V nich hovorí o tom, ako operátorovi záleží na svojich klientoch, budúcej generácii, ako aj osude krajiny. Preto Telekom bezplatne zvyšuje dáta svojim klientom, aktívne podporuje digitálne vzdelávanie či buduje 5G sieť, ktorá pomôže celému priemyslu. To všetko vo viere, že so správnym využitím dát a technológií má každý z nás v rukách celý svet.
Telekom v spotoch nezostáva nič dlžný svojej povesti a pokračuje nielen v autentickej, ale aj humornej tonalite kampaní z posledného obdobia. Riaditeľa spoločnosti tak uvidíme na netradičných miestach, ako je hodina informatiky, či v spoločnosti nečakaných vedľajších postáv. V jednom zo spotov si dokonca zahral aj Dušanov domáci miláčik. „Baví nás prekvapovať divákov. Spoty, ktoré najprv vyzerajú ako nudná klasika, sa v závere menia na reklamy s mimoriadne suchým humorom a pekným posolstvom. Veríme, že divákov zaujmú,“ hovorí o kampani jej spoluautor, Jaroslav Vígh z MUW Saatchi & Saatchi.
Produkciu reklám mal na starosť Protos Productions a o réžiu a kameru sa postaral Robert Hloz v tandeme s Annou Smoroňovou. Spoty budú okrem televízie nasadené aj na YouTube, v podobe rôznych recutov sa s nimi diváci budú môcť stretnúť aj na Facebooku či Instagrame.
Vizitka kampane:
Klient: Slovak Telekom – Petra Novotná, Michal Mrnčo, Ivana Daučíková, Klaudia Linkeschová
Creative director: Jaroslav Vígh
Copywriter: Ivana Polohová, Roman Hríbik
Art director: Eduard Drexler
Unit director: Tatiana Hrutková
Account manager: Lenka Časnovská
Strategy planner: Kamil Charvát
Produkcia: Protos Productions
Réžia: Róbert Hloz
Kamera: Anna Smoroňová
Strih: Marek Kráľovský
Post-production: Ekran
Zvuková produkcia: K2 zvuk
Mediálna agentúra: Wavemaker