Na pár otázok, ktoré odhalia rozmýšľanie marketéra tentoraz odpovedal Roland Kyška, riaditeľ marketingu a komunikácie spoločnosti Swan.
Na čom momentálne pracujete v tomto období?
Na Slovensko prichádzajú 5G siete, čo je jedna z najväčších technologických zmien ostatných rokov. Som rád, že môžem byť prítomný pri príprave komunikácie takejto kľúčovej inovácie, ktorej dosah si dnes možno ani naplno neuvedomujeme.
Ako pandémia ovplyvnila vaše plány v komunikácii?
V 4ke sme mali pripravený launch kampane #jemito4 práve v období príchodu prvej vlny pandémie. Atmosféra v spoločnosti však bola presne opačná, tlieskali sme na balkónoch zdravotníkom, ľudia si pomáhali, šili po nociach rúška. Všade sme skôr čítali a počuli – zvládneme to. Obava, že by hlavný claim mohol byť kontraproduktívny, bola viac než odôvodnená. Nebolo to jednoduché rozhodnutie, ale kampaň sme, napriek už kontrahovaným médiám, posunuli na začiatok leta. Kampaň, ktorá súvisela aj s repositioningom značky smerom k mladšej cieľovke, sa vydarila a bola efektívna aj napriek posunu.
Museli ste v súvisl...
Zostáva vám 85% na dočítanie.