StoryEditor

Hodnotenie Stratégií: V televíznych aj online spotoch bodoval Telekom

18.05.2021, 11:10
Autor:
pzpz
Agentúrou mesiaca sa stala agentúra Róbert Slovák a jeho priatelia.

Predstavujeme práce, ktoré získali na Hodnotení Stratégií najviac bodov v jednotlivých kategóriách. ​Najúspešnejšou agentúrou marcového Hodnotenia sa stala agentúra Slovak & Friends. 

Backstage z Hodnotenia marcových prác priblížili Mária Horváthová a Vlado Slivka. 

Kategória: Film- televízna reklama

Prvé kroky

Telekom vie, čo všetko mobily pre ľudí znamenajú a akú dôležitú súčasť ich životov tvoria. Preto poskytuje svojim verným klientom zľavu na nové zariadenie. Tento príťažlivý benefit potreboval klient predať v zapamätateľnom spote. Na naše mobily si zaznamenávame tie najdôležitejšie chvíle v našich životoch. Problém je, že väčšina týchto momentov prichádza neohlásene. Reklama dramaticky a zároveň veľmi humorne zachytila insight, s ktorým sa stotožnia nielen rodičia.

Klient: Slovak Telekom
Agentúra: MUW SAATCHI & SAATCHI
Creative director: Jaroslav Vígh
Art director: Eduard Drexler
Strategy director: Kamil Charvát
Copywriter: Roman Hríbik, Veronika Holaňová
Account manager: Zuzana Havranová, Tatiana Hrutková

Kategória: Film- televízna reklama

Rakovina nemá vlny, je tu stále

Zadaním pre agentúru bolo vytvoriť televízny spot pre Ligu proti rakovine, ktorá má osloviť darcov dvoch percent. Kampaň prichádza v čase, keď je témou úplne iná choroba ako rakovina. Riešime prvú až tretiu vlnu korony a očakávame jej koniec, no zabúdame na to, že existujú aj iné choroby. To je odkazom komunikácie, ktorá sa snaží citlivo poukázať na to, že rakovina je tu stále.

Klient: Liga proti rakovine
Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS
Creative director: Katarína Noskajová
Art director: Denisa Pajkošová
Copywriter: Katarína Noskajová
Account manager: Zuzana Kováčiková

Kategória: Media

Bratislava sa ráta / Podsvietenie

Za zaujímavé využitie médiá považujú hodnotiaci print, ktorý je súčasťou kampane Bratislava sa ráta. Print a leták využívajú jednoduchý trik – podsvietenie papiera, vďaka ktorému odhalíte benefity sčítania obyvateľov. Toto riešenie korešponduje s hlavnou ideou kampane, v ktorej osvetľujeme mobilmi (tabletmi, počítačmi) ľudí apelujúc na to, aby sa ukázali na online sčítaní.

Klient: Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
Agentúra: Róbert Slovák a jeho priatelia
Creative director: Róbert Slovák
Art director: Lucia Čermáková
Strategy director: Romana Umrianová
Copywriter: Silvia Gašparcová
Account manager: Miroslav Nádobrý

Kategória: Vizuál

Rakovina nemá vlny, je tu stále

Liga proti rakovine v spolupráci s agentúrou Effectivity POWERED BY PUBLICIS spustila kampaň na motivovanie donorov dvoch percent z daní. Kampaň poukazuje na to, že popri korone sú aj iné choroby, ktoré sú tu stále, nie iba vo vlnách. Naliehavosť odkazu v kontexte covidu je cítiť v spracovaní témy, ktorá je nasadená v offline aj online prostredí.

archív

Klient: Liga proti rakovine
Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS
Creative director: Katarína Noskajová
Art director: Denisa Pajkošová
Copywriter: Katarína Noskajová

Kategória: Out of home

ČOKOLILYLÁDA, VANILILYLKA

Agentúra Robért Slovák a jeho priatelia pokračuje v zastrešovaní komunikácie mliekarne zo Zvolena. Tentoraz porotcovia hodnotili OOH formát, na ktorom opäť využili slovnú prešmyčku vložením slova LILY. Biboard Zvolenskej mliekarne mal na online stretnutí pozitívne ohlasy.

Stratégie

Klient: Zvolenská mliekareň
Agentúra: Róbert Slovák a jeho priatelia
Creative director: Róbert Slovák
Art director: Lucia Čermáková
Strategy director: Romana Umrianová
Copywriter: Silvia Gašparcová
Account manager: Kristína Krištúfková

Kategória: Film- online film a video

Ťažký deň

Telekom si váži nasadenie a obetavosť slovenských zdravotníkov. Ako poďakovanie sa im rozhodol až do konca septembra darovať nekonečné dáta. Tento benefit klient potreboval atraktívnym a najmä neopozeraným spôsobom odkomunikovať prostredníctvom online videa. Spot ukazuje deň otca s dcérou, ktorí čakajú na mamu pracujúcu v nemocnici.

Klient: Slovak Telekom
Agentúra: MUW SAATCHI & SAATCHI
Creative director: Jaroslav Vígh
Art director: Veronika Holaňová
Strategy director: Kamil Charvát
Copywriter: Ivana Polohová, Roman Hríbik
Account manager: Zuzana Gazdová, Tatiana Hrutková

Prehľad prihlásených prác a ich bodové hodnotenie si môžete pozrieť TU.

Kompletné marcové Hodnotenie Stratégií aj s vyjadreniami porotcov si prečítate v aprílovom vydaní magazínu Stratégie.

01 - Modified: 2021-03-30 08:30:42 - Feat.: 0 - Title: Hodnotenie Stratégií: Február nekompromisne ovládla Bejby Blue 02 - Modified: 2021-02-25 08:18:15 - Feat.: 0 - Title: Hodnotenie Stratégií: Top prácou mesiaca je Let's play pre Slovnaft 03 - Modified: 2021-01-20 13:35:41 - Feat.: 0 - Title: Hodnotenie Stratégií: Kategóriu televíznych spotov ovládol Telekom
01 - Modified: 2021-11-26 17:02:21 - Feat.: - Title: Backstage finálneho Hodnotenia Stratégií: Do úvahy sa brali aj stratégia a etickosť prác 02 - Modified: 2021-11-26 18:56:59 - Feat.: - Title: Backstage finálneho Hodnotenia Stratégií: Slovenské reklamy sú ako bonboniéra 03 - Modified: 2021-11-26 19:08:35 - Feat.: - Title: Toto sú najlepšie slovenské reklamy roka podľa Hodnotenia Stratégií 04 - Modified: 2021-11-23 06:48:55 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Líderské kampane a výborný craft 05 - Modified: 2021-11-23 06:44:48 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Počtom prihlášok to bol silný mesiac
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 03:32