Predstavujeme práce, ktoré získali na Hodnotení Stratégií najviac bodov v jednotlivých kategóriách. Najúspešnejšou agentúrou marcového Hodnotenia sa stala agentúra Slovak & Friends.
Backstage z Hodnotenia marcových prác priblížili Mária Horváthová a Vlado Slivka.
Kategória: Film- televízna reklama
Prvé kroky
Telekom vie, čo všetko mobily pre ľudí znamenajú a akú dôležitú súčasť ich životov tvoria. Preto poskytuje svojim verným klientom zľavu na nové zariadenie. Tento príťažlivý benefit potreboval klient predať v zapamätateľnom spote. Na naše mobily si zaznamenávame tie najdôležitejšie chvíle v našich životoch. Problém je, že väčšina týchto momentov prichádza neohlásene. Reklama dramaticky a zároveň veľmi humorne zachytila insight, s ktorým sa stotožnia nielen rodičia.
Klient: Slovak Telekom
Agentúra: MUW SAATCHI & SAATCHI
Creative director: Jaroslav Vígh
Art director: Eduard Drexler
Strategy director: Kamil Charvát
Copywriter: Roman Hríbik, Veronika Holaňová
Account manager: Zuzana Havranová, Tatiana Hrutková
Kategória: Film- televízna reklama
Rakovina nemá vlny, je tu stále
Zadaním pre agentúru bolo vytvoriť televízny spot pre Ligu proti rakovine, ktorá má osloviť darcov dvoch percent. Kampaň prichádza v čase, keď je témou úplne iná choroba ako rakovina. Riešime prvú až tretiu vlnu korony a očakávame jej koniec, no zabúdame na to, že existujú aj iné choroby. To je odkazom komunikácie, ktorá sa snaží citlivo poukázať na to, že rakovina je tu stále.
Klient: Liga proti rakovine
Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS
Creative director: Katarína Noskajová
Art director: Denisa Pajkošová
Copywriter: Katarína Noskajová
Account manager: Zuzana Kováčiková
Kategória: Media
Bratislava sa ráta / Podsvietenie
Za zaujímavé využitie médiá považujú hodnotiaci print, ktorý je súčasťou kampane Bratislava sa ráta. Print a leták využívajú jednoduchý trik – podsvietenie papiera, vďaka ktorému odhalíte benefity sčítania obyvateľov. Toto riešenie korešponduje s hlavnou ideou kampane, v ktorej osvetľujeme mobilmi (tabletmi, počítačmi) ľudí apelujúc na to, aby sa ukázali na online sčítaní.
Klient: Magistrát hlavného mesta SR Bratislava
Agentúra: Róbert Slovák a jeho priatelia
Creative director: Róbert Slovák
Art director: Lucia Čermáková
Strategy director: Romana Umrianová
Copywriter: Silvia Gašparcová
Account manager: Miroslav Nádobrý
Kategória: Vizuál
Rakovina nemá vlny, je tu stále
Liga proti rakovine v spolupráci s agentúrou Effectivity POWERED BY PUBLICIS spustila kampaň na motivovanie donorov dvoch percent z daní. Kampaň poukazuje na to, že popri korone sú aj iné choroby, ktoré sú tu stále, nie iba vo vlnách. Naliehavosť odkazu v kontexte covidu je cítiť v spracovaní témy, ktorá je nasadená v offline aj online prostredí.
Klient: Liga proti rakovine
Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS
Creative director: Katarína Noskajová
Art director: Denisa Pajkošová
Copywriter: Katarína Noskajová
Kategória: Out of home
ČOKOLILYLÁDA, VANILILYLKA
Agentúra Robért Slovák a jeho priatelia pokračuje v zastrešovaní komunikácie mliekarne zo Zvolena. Tentoraz porotcovia hodnotili OOH formát, na ktorom opäť využili slovnú prešmyčku vložením slova LILY. Biboard Zvolenskej mliekarne mal na online stretnutí pozitívne ohlasy.
Klient: Zvolenská mliekareň
Agentúra: Róbert Slovák a jeho priatelia
Creative director: Róbert Slovák
Art director: Lucia Čermáková
Strategy director: Romana Umrianová
Copywriter: Silvia Gašparcová
Account manager: Kristína Krištúfková
Kategória: Film- online film a video
Ťažký deň
Telekom si váži nasadenie a obetavosť slovenských zdravotníkov. Ako poďakovanie sa im rozhodol až do konca septembra darovať nekonečné dáta. Tento benefit klient potreboval atraktívnym a najmä neopozeraným spôsobom odkomunikovať prostredníctvom online videa. Spot ukazuje deň otca s dcérou, ktorí čakajú na mamu pracujúcu v nemocnici.
Klient: Slovak Telekom
Agentúra: MUW SAATCHI & SAATCHI
Creative director: Jaroslav Vígh
Art director: Veronika Holaňová
Strategy director: Kamil Charvát
Copywriter: Ivana Polohová, Roman Hríbik
Account manager: Zuzana Gazdová, Tatiana Hrutková
Prehľad prihlásených prác a ich bodové hodnotenie si môžete pozrieť TU.
Kompletné marcové Hodnotenie Stratégií aj s vyjadreniami porotcov si prečítate v aprílovom vydaní magazínu Stratégie.