Situácia s lockdownom mala dramatický dopad na všetky eventy, koncerty, workshopy, kluby či konferencie. Z tohto dôvodu vznikla agentúra GEM Agency ako dcérska spoločnosť organizácie Globsec. Pomoc eventovému odvetviu vzali do vlastných rúk a poskytli svoje bezpečnostné know-how, logistické riešenia a testovanie pre organizátorov podujatí, ako aj ich návštevníkov.
Zatiaľ čo sme sa v mnohých novinových titulkoch mohli dočítať o poklese zamestnanosti vo veľkých podnikoch, nikde sme sa nedopočuli o tom, v akej situácii sa ocitli vyhadzovači. Vzhľadom na to, že sú to práve oni, kto stojí pri dverách, boli aj prví na odstrel.
GEM Agency sa preto na túto situáciu pozreli práve z ich perspektívy – tragikomickým príbehom vyhadzovača Borisa. Boris je pravdepodobne ten najvášnivejší vyhadzovač na svete. Tak vášnivý, že ani strata zamestnania ho neodradila ísť za svojim snom a stáť pred dverami.
Našťastie, prišli pozitívne správy. Vďaka GEM Agency môže eventový biznis otvoriť svoje dvere a vrátiť Borisa do práce.
Vizitka kampane:
Kampaň: GEM Agency - Boris
Agency: JANDL
Account Director: Rastislav Kuttner
Creative Director: Alex Strimbeanu
Art Director: Lucia Repová
Copywriter: Jakub Jurica
Production: KIMONO Production
DOP: Patrik Gubiš
Producer: Marek Wilhalm