StoryEditor

O novej kampani pre Zlatý Bažant: Boli sme si istí, že vyvoláme „pozdvižení"

26.05.2021, 06:58
Senior brand manažérka Radoslava Stratená aj o tom, že nový spot s bažantom vystihuje poslanie značky a jej DNA.

Zlatý Bažant od Heinekenu uviedol prednedávnom novú kampaň. V spote prvýkrát obsadil do hlavnej postavy bažanta. Kampaň je určená pre slovenský aj český trh. "Hľadali sme koncept, ktorý bude inšpirovať mileniálov oboch krajín, ale zároveň dokáže zachovať aj radosť slovenských existujúcich pivárov," povedala pri spustení kampane Radoslava Stratená, senior brand manažérka značky Zlatý Bažant. Položili sme jej aj pár ďalších otázok a nielen iba o kampani - jednou z otázok bolo aj to, aké ciele má dnes marketing Heinekenu a kto bude jeho novým šéfom.

Na akú komunikáciu má nadväzovať tento spot?
V prípade najnovšej kampane pre Zlatý Bažant ide o výnimočný krok, keďže sme sa vôbec prvýkrát v histórii značky rozhodli súčasne komunikovať na slovenskom aj českom trhu. S kreatívnym tímom sme sa preto hľadali ideu, ktorá by bola funkčná na novom – českom trhu, kde je znalosť značky minimálna, ale taktiež na slovenskom trhu, kde je Zlatý Bažant dlhodo...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 13:57