Začiatkom marca oznámila komunikačná sieť WPP, že odchádza z ruského trhu. Začiatkom tohto týždňa ju nasledovala aj spoločnosť IPG. Generálny riaditeľ IPG Philippe Krakowsky uviedol, že dôvodom stiahnutia sa z regiónu sú eskalujúce útoky na Ukrajinu, na civilné ciele a nemocnice.
Najnovšou správou je, že z ruského trhu odchádza aj komunikačná sieť Publicis Groupe. Šéf spoločnosti Arthur Sadoun vo videu povedal, že jednoznačne odsudzuje jednostrannú agresiu voči Ukrajine, pri rozhodovaní však zvažovali, ako podporiť zamestnancov v Rusku.
Francúzska nadnárodná komunikačná sieť Publicis Groupe postúpila vlastníctvo svojich agentúr v Rusku, medzi ktoré patria Starcom, Zenith a Leo Burnett, tamojšiemu zakladajúcemu predsedovi Publicis Sergejovi Koptevovi. Koptev tak preberá podnik s jasnou zmluvnou podmienkou „zabezpečenia budúcnosti“ pre svojich 1 200 zamestnancov.
Publicis však potrebovala čas, aby prišla s riešením, ktoré vyrieši otázku 1200 zamestnancov v Rusku. Tým, že agentúry pôsobiace na tamojšom trhu odovzdala Koptevovi, zabezpečila budúcnosť kolegom a zároveň môže v Rusku zastaviť s okamžitou platnosťou všetky operácie a investície.
Publicis na ruskom trhu operuje s pobočkami Starcom, Publicis Commerce a Zenith. Medzi klientov uvedených pre Publicis Commerce v Rusku patria Procter & Gamble, kozmetická značka Coty, Heineken a spoločnosť Electrolux. Minulý týždeň Heineken zastavil svoje operácie v Rusku a P&G obmedzila rozsah svojich operácií v krajine.
Sadoun vo videu odsúdil vojnu a hovoril ak aj p...
Zostáva vám 85% na dočítanie.