StoryEditor

2muse Talks: „Z 0 na 1400 vďaka spätnej väzbe bežeckého undergroundu, alebo Ako sa robí marketing ultra behu“

21.03.2022, 08:06
Autor:
rmrm
Martin Urbaník predstavuje vlastnú značku série horských behov Štefánik Trail.

Martin Urbaník na druhých tohtoročných 2muse Talks predstavil vlastný projekt série horských behov a príbeh, ako vznikla táto myšlienka, prečo sa rozhodol pre novú značku a prečo práve v oblasti ultra behov. Tiež prezradil, aké všetky informácie a skúsenosti z marketingovo-prieskumnej brandže a tiež korporátneho prostredia, ktorých bol dlhé roky súčasťou, zužitkoval pri tvorbe novej značky. Čo ho motivovalo? Čo bolo pre Martina Urbaníka zdrojom inšpirácie?

Pozrite si časť prezentácie Martina Urbaníka vo videu.

​Už šiesty ročník vzdelávacej platformy uviedla moderátorka Stanislava Púčková, managing directorka 2muse.

2museTalks je séria pravidelných stretnutí, seminárov a diskusií zástupcov prieskumnej agentúry 2muse, jej klientov a ďalších zaujímavých hostí. Cieľom tohto projektu je vzdelávať a inšpirovať odbornú verejnosť, aj laických záujemcov, v témach týkajúcich sa prieskumu trhu a jeho využitia primárne v marketingu.

01 - Modified: 2022-02-15 16:05:35 - Feat.: 0 - Title: 2muse Talks odštartovali rok 2022 témou „Sociálne siete a ich využitie v marketingu“
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 19:14