StoryEditor

Zlatý Bažant ’73 končí s retro komunikáciou

22.03.2022, 07:07
Autor:
(red)(red)
Značka mení pozicioning a cieli na mileniálov.

Značka Zlatý Bažant ´73 prichádza s novým konceptom komunikácie. Prirovnáva sa v ňom k cieľavedomým mileniálom, ktorí si to na ceste za svojim snom a perfektným výsledkom neváhajú občas poriadne skomplikovať. „Zároveň ale vedia, že extra úsilie stojí za to. Rovnako ako Zlatý Bažant ‘73. Ten sa pre plnšiu chuť varí šesť týždňov (najdlhšie spomedzi všetkých SK a CZ ležiakov), vyrába sa z vlastného hurbanovského sladu a navyše podľa originálneho varného listu z roku 1973. Áno, dalo by sa niektoré veci obísť a urobiť to jednoduchšie, možno aj kratšie. Lenže rovnako ako značka, tak aj ľudia v pivovare veria, že ak by to bolo ľahké, nestálo by to zato. Niektorí z nich si zahrali nielen v TV spote, ale stali tiež spolutvorcami kampaňového vizuálu, ktorý je vytvorený z reálnych výrokov zamestnancov pivovaru,“ približuje Radoslava Stratená Senior Brand Manager značky.

​Podľa jej slov, zástupcovia Heineken Slovensko už od začiatku briefingového procesu podvedome cielili k „návratu“ do pivovaru a k tomu, aby konzumentom ukázali, kto sú ľudia, ktorí stoja za Zlatým Bažantom ’73.

„Môžem povedať, že natáčanie v pivovare je často náročné, pretože pracujeme za bežnej prevádzky a bezpečnosť je na prvom mieste. Občas to môže kolidovať s tým, kam všade sa potrebujeme počas natáčania dostať, aby sme získali tie najlepšie zábery. Vďaka spoločnému úsiliu a ochote kolegov z Hurbanova, agentúry a produkcie sa nám podarilo natočiť skvelý spot, ktorý dokonale vyjadruje značku i mileniálsky svetonázor a zároveň, spolu s vizuálom tvoria nespochybniteľný dôkaz toho, prečo je Zlatý Bažant ’73 právom náš najlepší ležiak. Jednoduché to nebolo, no ako sme sa zhodli, ak by to bolo ľahké, nestálo by to za to,“ hovorí Radka Stratená, Senior Brand Manager značky.

Samotné natáčanie trvalo dva dni, pričom okrem hurbanovského pivovaru, angažmánu autentických pivovarníkov a slovenského Travoltu možno v spote vidieť aj prvú konceptovú prevádzku Zlatého Bažanta 73 - Mestečko Pub - ktorá bude čoskoro otvorená v priestoroch nákupného centra Nivy.

Kampaň prebieha v online aj offline od 21.3. do 18.4.2022.

Vizitka kampane:
Klient: Heineken Slovensko
Brand team Zlatý Bažant ’73: Radka Stratená, Peter Tureček, Adam Košinár
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative director: Štefan Andrejco
Copywriter: Veronika Hliboká, Vladimír Lefík
Art Director: Štefan Andrejco, Martina Mihálová
Account Manager: Marián Zverbík
Strategy: Vladimír Lefík
Produkcia: Leopard Production
Produkčný tím: Emília Šimeková, Filip Meňky, Rebeka Ferancová
Režisér: Max Turek
Kamera: Tomáš Kotas

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 08:06