Brand Finance, popredná svetová poradenská spoločnosť v oblasti hodnotenia značiek, každoročne testuje 5000 najväčších svetových značiek z 29 odvetví v 36 krajinách. Aktuálne zverejnila marcovú správu Brand Finance Global 500 2022. Tu sú jej hlavné závery, ktoré zverejnil portál branddirectory.com.
- Apple si drží titul najhodnotnejšej značky na svete s rekordnou hodnotou viac ako 355 miliárd USD, nasleduje Amazon a Google
- TikTok získal titul najrýchlejšie rastúca značka na svete, nárast o 215 % z nej urobil lídra globálnej revolúcie v konzumácii médií
- Technika zostáva najhodnotnejším odvetvím, zatiaľ čo maloobchod na druhom mieste prekonal hranicu 1 bilióna USD a to po 46 %-nom náraste hodnoty počas pandémie COVID-19
- Vývoj vakcín proti ochor...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.