Súťaž PROKOP, ktorá oceňuje najlepšie PR projekty roka, každoročne udeľuje ocenenie PR osobnosť roka. V tomto roku ho získal Anton Molnár hovorca a riaditeľ podnikovej a marketingovej komunikácie, Slovnaft.
Antonovi Molnárovi ocenenie odovzdal Štefan Frimmer, šéf korporátnej komunikácie Slovenskej sporiteľne, ktorý ho získal minulý rok. "Je náročné robiť PR pre výrobný podnik, ktorý má komíny a niekedy čmudí a zároveň popritom chcete komunikovať transparentne a zodpovedne. A zároveň chcete komunikovať s komunitami v okolí, čo Anton Molnár robí so svojim tímom excelentne už veľmi dlho. To čo robí, je naozaj obdivuhodné. Určite poznáte žlté bicykle alebo projekty ako Zelené oázy, aplikáciu Dobrý sused a takto posúva hranicu komunikácie na úplne inú úroveň," povedal Štefan Frimmer pri odovzdávaní ceny.
Anton Molnár pôsobí v pozícii hovorcu a riaditeľa podnikovej a marketingovej komunikácie, Slovnaftu takmer 15 rokov. V roku 2019 sa stal Hovorcom roka v kategórii privátny a komerčný sektor. Bol tiež nominovaný na ocenenie Marketér roka. Pred príchodom do spoločnosti Slovnaft pôsobil ako novinár. Začínal v rádiu Regina, neskôr pôsobil v rádiu Twist a následne pre televíziu Markíza.
Pre Stratégie sa ako nominant na ocenenie Marketér roka predstavil takto: "Nie Prešporák, ale Bratislavčan. Inžinier ekonóm, mediálne podkutý Slovenským rozhlasom, Twistom, Markízou, STV a aktuálne.sk. V korporácii už 12 rokov a stále Slovnaft. Za ten čas veľa projektov, kampaní, prieskumov, iniciatív, krízoviek, brífingov, konferencií, príhovorov, hodnotení, rozhodovaní a školení. Hoci srdcom novinár, postupný prerod na PR, následne marketing. Obzerám sa po možnostiach ako zlepšiť veci okolo nás."