StoryEditor

Slovenský remake hitu Macarena končí. Lidl však s tanečnými hitmi pokračuje

04.04.2022, 10:51
Autor:
redred
Do éteru prichádza televízny spot na motívy známeho hitu Mambo no.5.

Do roku 2022 vstúpila spoločnosť Lidl v odľahčenom duchu a do vysielania poslala svieži spot so slovenským remakeom hitu Macarena, v ktorom nasadila profesionálne tanečníčky a tanečníkov, pod vedením známeho choreografa Miňa Kereša. Hudobno-tanečný spot sa odohrával priamo v predajni a okrem spokojných zákazníkov v ňom figurovať aj personál predajne. Spot ukazoval, že Lidl už nie je miestom pre početné rodiny či dôchodcov, ale krok po kroku sa stáva love brand-om aj pre čoraz početnejšiu skupinu mladších.

V spote „Super Lidl Ceny“ spoločnosť komunikovala reťazec ako záruku výhodného nákupu, kde spotrebiteľ nie je nútený robiť zbytočné kompromisy a domov si môže odniesť to, na čo má skutočne chuť.

Ako uvádza reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett, s touto kampaňou sa Lidlu podarilo prekonať všetky doterajšie rekordy v spontánnej znalosti reklamy a od začiatku roka bola vďaka nej spoločnosť jednoznačne najviditeľnejším reťazcom. Lidl si taktiež počas piatich meraných týždňov kampane udržal aj prvenstvo v imidžovom atribúte „ponúka výrobky za najlepšie ceny“.

Známa a chytľavá melódia spolu s veselou náladou a energiou sa Lidlu preukázala ako koncept, ktorý jednoznačne funguje a dokáže „prebiť“ komunikáciu konkurencie. Do éteru preto Lidl spolu s agentúrou aktuálne nasadili pokračovanie úspešnej kampane, tentokrát na motív notoricky známeho hitu Mambo no.5.

Vizitka kampaní Super Lidl Ceny:
Klient: LIDL Slovenská republika – Branislav Brzula, Nikola Lajchová
Creative director: Martin Keder, Štefan Andrejco
Copywriter: Matej Ruman
Art director: Martina Mihálová
Strategy planner: Dominika Múdra
Account manager: Marián Zverbík
Réžia: Max Turek
Produkcia: Leopard production – Petra Burianová, Martin Repka, Laura Hošoffová

01 - Modified: 2025-11-21 13:39:35 - Feat.: - Title: Októbrové Hodnotenie Stratégií: Aby toho nebolo málo, Bublinám pribudol titul TOP práca mesiaca 02 - Modified: 2025-11-19 15:02:29 - Feat.: - Title: Kampaň, ktorá pomáha. ZSE a VSE spojili sily, aby školám darovali fotovoltiku 03 - Modified: 2025-08-03 17:00:22 - Feat.: - Title: Sunday ADucation: Značky, ktoré na Slovensku robia svetový marketing & ako na brainstorming s ChatGPT 04 - Modified: 2024-08-16 06:07:05 - Feat.: - Title: Aupark si v tendri vybral Wiktor Leo Burnett 05 - Modified: 2024-06-10 07:58:18 - Feat.: - Title: KFC na Slovensku spúšťa svoju prvú televíznu kampaň
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 10:50