StoryEditor

Šéf Markízy: Cieľ služby VOYO? Byť najsilnejšou lokálnou streamovacou službou

02.06.2021, 15:50
Matthias Settele chce 250-tisíc platiacich za službu VOYO do decembra 2025.

Skupina Markíza posilňuje službu VOYO. "Naše ciele sú ambiciózne, ale milujeme výzvy a konkurenčný boj," hovorí pre Stratégie generálny riaditeľ skupiny Markízy Matthias Settele. Na Slovensku je cieľom dosiahnuť 250-tisíc platiacich predplatiteľov služby VOYO do decembra 2025. Ako to chce Markíza dosiahnuť?

Šéf O2 Igor Tóth v rozhovore pre SME hovoril o tom, ako dnes vnímajú zmenu spôsobu konzumácie obsahu, teda posun od klasickej lineárnej televízie k streamingovým platformám typu HBO Go a Netflix, na Slovensku VOYO. „Myslíme si, že v horizonte piatich rokov sa tento spôsob stane dominantným. Inými slovami, predpokladáme, že televízna služba nebude o tom, že si objednáte klasickú televíznu službu so set-top-boxom a stovkami kanálov, ale vyberiete si obsah, ktorý vás bude zaujímať.“ Ako vy v Markíze vnímate tento trend, súhlasíte s časovým vyhranením Igora Tótha?

Respektíve, ako vy vidíte slovenských divákov a ich návyk na VOD?
Igor vníma rovnakú vec, ale z iného uhla pohľadu a zo svojej perspektívy mobilného operátora. My máme na túto tému svoj vlastný pohľad. Áno, je pravda, že zákazníci sa chcú rozhodnúť, kde, ako a kedy budú konzumovať svoj obľúbený obsah. Na druhej strane sme sa však za posledné mesiace dozvedeli dve veci: Jednak že televízia je jasne vedúcou mediálnou silou. Za posledných 12 mesiacov koronakrízy sme zaznamenali obrovský záujem o naše spravodajstvo, seriály a šou. Dokonca väčší než kedykoľvek predtým, jednak pre lockdown, ale aj vďaka vysokej dôvere, ktorú majú naši diváci v nás a naše brandy. Od mimoriadnych spravodajských programov až po seriálový hit Pán profesor naše top programy dosahujú dvojciferné ratingy, čo je úžasné. Naším druhým poučením je, že staré dobré lineárne sledovanie televízie je stále veľmi silné, za posledné roky nedošlo k poklesu v rámci celkovej sledovanosti televízie. A ak si dohromady spočítate všetky zobrazenia na našich webových stránkach, na VOYO a v TV archívoch mobilných a káblových operátorov, zistíte, že sledovanosť niektorých našich brandov dokonca výrazne rastie.

Svoju streamovaciu službu VOYO intenzívne propagujete, koľko platiacich zákazníkov sa vám podarilo zatiaľ osloviť a aké máte plány napríklad do konca roka? Pre české Mediaguru šéf digitá...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 02:03