archív
StoryEditor

Viac času znamená viac chute. Tchibo Barista spustilo novú kampaň

16.04.2022, 16:57
Autor:
redred
Autorom konceptu sú EFFE Bratislava a Praha.

Spoločnosť Tchibo je v segmente prémiových káv kľúčovým hráčom. V týchto dňoch uvádza novú komunikačnú kampaň pre svoju vlajkovú loď – prémiovú kávu Tchibo Barista, známu svojim pomalým pražením. Nová kampaň rozvíja koncept so sloganom "Viac času, viac chuti."

Pomalé praženie, bohatá chuť... Tieto komunikačné benefity značka Tchibo Barista rozvíja už od roku 2017, kedy zaviedla  slogan „Viac času, viac chuti“. Prísľub značky sa však tentokrát posúva ďalej, smerom k zákazníkovi a jeho zážitku s kávou.

„Autentická chuť a jedinečná aróma sú výsledkom unikátnej metódy tradičného bubnového praženia – rovnako ako pred sto rokmi. Dlhšia doba praženia poskytuje vybraným kávovým zrnkám viac času na rozvinutie ich jedinečného charakteru,“ uviedol Jan Kolafa, Marketing Manager Coffee, spoločnosti Tchibo.

Čo teda čaká zákazníka po ochutnaní kávy Tchibo Barista? To, čo znalci nazývajú dokonalým kávovým zážitkom. A aj keď sa zbavíme reklamštiny, rozvinutá chuť kávových zrniek vďaka náročnému procesu bubnového praženia prináša zákazníkom oveľa bohatšiu chuť i arómu a útočí na viacero zmyslov naraz. Keďže emócie sa nedajú opísať a dajú sa len sprostredkovať, aj televízny spot je nimi nabitý – či už vďaka hudbe, vnútornému hlasu či sérii originálnych beauty shots. V centre pozornosti však stále zostáva človek a jeho zmysly. Teda ten, ktorému je káva určená.

„S aktuálnou kampaňou Tchibo Barista sa snažíme osloviť cieľovú skupinu ľudí, ktorí oceňujú produkty vytvárané bez zhonu a s maximálnou starostlivosťou. Práve pre nich sme vyrobili prvotriednu kávu, naviac s certifikáciou Fairtrade, vďaka ktorej sa budú cítiť ako skutoční domáci baristi,“ vysvetľuje Silvia Žiaková, Brand Manager Tchibo Coffee, spoločnosti Tchibo.    

Tradičné technológie pri výrobe kávy inšpirovali aj tvorcov kampane. Novinkou sú špeciálne zariadenia, ktoré boli vyrobené na mieru v pražskom štúdiu Mirage. „Vďaka nim sa podarilo simulovať jednotlivé procesy pomalého praženia v tradičných bubnoch. Zrnká, ktoré diváci v spote uvidia sú skutočné alebo vyrobené fyzicky, nie digitálne,“ vysvetľuje Štefan Klučka, Head of Art agentúry EFFE. Všetky technické vychytávky sú však len ingredienciami v príbehu, ktorý sprostredkúva pocity po ochutnaní kávy Tchibo Barista. „Tomu je prispôsobená aj hudba, inšpirovaná klepotaním zrniek o steny bubna počas praženia,“ dodáva Peter Rajčák, Group Creative Director EFFE.

Kampaň štartuje v ATL formátoch televíznym spotom, ale postupne sa rozvinie do long-term integrovanej kampane aj v ďalších formátoch, ako sú Tchibo predajne, týždenný Tchibo magazín, online a sociálne siete. Kampaň je nasadená od apríla v troch krajinách – Čechy, Poľsko a Slovensko.

Vizitka kampane:

Zadávateľ: Tchibo Praha, Tchibo Slovensko, Tchibo Warszawa
Agentúra: EFFE Bratislava & Praha
Produkcia: Boogie Films
Produkcia Coffee Shots: Studio Mirage
Režisér: Robert Hloz
DoP: Filip Marek
Hudba: Matúš Široký

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. apríl 2024 11:41