archív
StoryEditor

Kaufland spúšťa Čerstvé hlavičky. V koncepte od This is Locco nahrádzajú 3D postavičky ovocia reálne deti

22.04.2022, 14:41
Autor:
redred
Spot režíroval Pepe Ehrenberger v produkcii Playground13.

Čerstvé hlavičky je projekt Kauflandu, ktorý ma za sebou už tri úspešné ročníky. Jeho cieľom vždy bolo zvýšiť konzumáciu ovocia a zeleniny u žiakov základných škôl.

V aktuálnom štvrtom ročníku už známe 3D postavičky uvidíme iba na bilboardoch. V spote ich nahrádzajú reálne deti. Do projektu sa prvýkrát pridávajú aj škôlky, pričom mechanika projektu zostáva nezmenená: o tom, ktoré školy a škôlky získajú pravidelnú dávku čerstvého ovocia a zeleniny z Kauflandu na nasledujúci školský rok, rozhodujú ľudia hlasovaním.

Nový koncept komunikácie uviedlo THIS IS LOCCO.

„Čerstvé hlavičky sú naším dlhodobo úspešným projektom v oblasti zdravej výživy, ktorým chceme do slovenských škôl – a čo je veľmi dôležité, po novom aj škôlok – dostať viac kvalitného ovocia a zeleniny a pozitívne vplývať na stravovacie návyky detí,“ hovorí Samuel Machajdík, hovorca spoločnosti Kaufland a dodáva: „Naším cieľom je, aby deti jedli čerstvé ovocie a zeleninu s chuťou, a to čo najčastejšie.“ 

V novom koncepte vystupujú reálne deti, ktoré ochutnávajú rôzne druhy ovocia a to ich nabíja neskutočnou energiou. „Povedané ‚reklamčinou‘, energia je USP ovocia a zeleniny. V našom spote ju mierne hyperbolizujeme, ovocie sa pre našich detských hrdinov stáva tým, čo pre Gumkáčov gumidžús alebo pre Asterixa čarovný nápoj. A kto ich nechcel v detstve ochutnať?“, hovorí Martin Polakovič, Copywriter agentúry. 

Produkcia bola vyberaná v tendrovom konaní, ktoré vyhral Playground13 s režisérom Pepem Ehrenbergerom. „Pepe bol obrovským prínosom pre tento spot a jeho treatment už od začiatku challengoval agentúrny brief. Veríme, že výsledok je spot, ktorý zaujme deti, ale neprepne ani dospelý,“ uzatvára Martin Polakovič.

​Kampaň je nasadená v TV, online, rádiu aj OOH. Hlasovať za školy a škôlky a rozhodnúť tak o tom, ktoré z nich dostanú pravidelnú dávku čerstvého ovocia a zeleniny po celý nasledujúci školský rok, je možné od 28. apríla do 1. júna.

Vizitka kampane:
Klient:
Kaufland - Janka Režňáková, Lenka Valachovičová, Barbora Šmidová
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative Director: Juraj Kováč
Strategy Director: Juraj Kováč
Art Director: Juraj Sapara, Ivana Danišková
Copywriter: Martin Polakovič, Michal Roháček, Soňa Belyusová
Account Manager: Diana Hromeková
Produkcia: Playground13
Réžia: Pepe Ehrenberger
Kamera: Marián Ontko

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. január 2025 09:28