Značka bylinného nápoja uvádza kampaň pre novinku z konca minulého roku - Jägermeister SCHAЯF s chuťou štipľavého zázvoru. Ako povedal Michael Bouda, Marketing Meister Jägermeister, aktuálna televízna kampaň je príznačná novému, rebelskému mladšiemu bratovi Jägermeisteru.
Značku v ňom prezentuje aj slovenský reper Gleb Veselov, známy pod umeleckým menom Gleb. Jeho charakteristická tvorba je významne ovplyvnená elektronickou scénou Veľkej Británie, a výrazne ho formovalo prostredie a pouličná kultúra, čím sa stotožňuje s DNA značky.
„Spolupráca so značkou nefunguje tak, že použiješ známe meno iba ako tvár, ktorej povieš, čo má robiť. Interpret vie sám najlepšie, ako svojim fans odprezentovať produkt alebo myšlienku. Spolupráca má váhu a zmysel iba ak vymyslíme niečo spolu. S Jägermeisterom spolupracujeme už veľmi dlho, takže moji fans sú na našu spoluprácu zvyknutí, a o to viac to má váhu a dôveryhodnosť. Čo je pre mňa okrem pekného dizajnu fľaše, super reklamy, super imagu značky najdôležitejšie, že Jägermeister podporuje kultúru,“ povedal Gleb.
„Dlhodobo sa radi kamarátime s múzami nočného života a pre našu komunikáciu je najdôležitejšie spoluvytvárať zaujímavé projekty. Preto si zakladáme na vzájomnom rešpektu a tvorivej slobode a ceníme si všetkých meisterštykov, ktoré vďaka spolupráci vzniknú,“ dodal Michael Bouda.
Vizitka kampane:
Klient: Jägermeister
Creative Director: Marcel Vaľko, Michal Yaksha Novotný
Copywriter: Jägermeister
Art Direction: Marcel Vaľko
Graphic Design: Marcel Vaľko
Animácia: Marcel Vaľko
Account Manager: Miroslav Križan
Produkcia: Šafyproduction SK, MG & MK
Production Manager: Miroslav Križan
Režisér: Marcel Vaľko
Kamera: Marcel Vaľko, Martin Faragula