StoryEditor

Takto budú vyzerať a komunikovať NIVY

10.06.2021, 13:05
Autor:
redred
O kreatívu sa postarala agentúra Wiktor Leo Burnett.

V Bratislave vyrástli Nivy. Multifunkčný projekt, ktorý kombinuje autobusovú stanicu, nákupné centrum, gastrozónu s tržnicou a aktívnu zelenú strechu. Nivy prinášajú nový pohľad na mesto a štvrť.

Identitu značky nastavila agentúra Wiktor Leo Burnett, ktorá pripravila aj launch kampane. 

 „Bude to priateľské a inkluzívne, pretože tu sa stretáva teta, ktorá si ide po knedľu na obed, s vrcholovým manažérom, ktorý dohaduje medzinárodný obchod, a bielizeň na šnúrach sa v tejto štvrti suší v tieni mrakodrapov,“ hovorí o kreatívnom koncepte kreatívny riaditeľ Martin Motáček. 

Koncept nemá ľuďom hovoriť, čo sú Nivy. Necháva ich, aby sa na ne pozerali cez vlastný hľadáčik a vlastnou optikou. Tak, aby sami našli to, čo hľadajú a čo ich zaujíma. Nivy sú otvorené všetkým. Nehrajú sa na nablýskané nákupné centrum, namiesto toho rozprávajú bežné príbehy – úsmevné, vtipné a ľudské. Komunikácia vzbudzuje priateľský a prirodzený pocit. 

Jednou z inšpirácií na vznik identity bol aj architektonický koncept projektu z dielne londýnskeho štúdia Benoy, ktorý v jednotlivých prvkoch interiéru aj exteriéru čerpal z prírody. To sa odrazilo aj na elementoch značky. Vznikol originálny koncept plný farieb, nepravidelných organických tvarov a textúr ako drevo, betón, tartan, listy, oblečenie či potraviny.

„Nivy sú unikátny projekt, ktorého cieľom je priniesť do Bratislavy a celého regiónu novú kvalitu nakupovania, cestovania, zážitku z jedla a celkovo nový štandard mestského životného štýlu. Pre Nivy sme hľadali identitu, ktorá bude v prvom rade dištinktívna, nadčasová, vizuálne silná a bude zohľadňovať definovaný archetyp značky. Zároveň nás nelimituje, ponecháva priestor kreativite a je multifunkčná ako Nivy samotné, hovorí o novej identite centra Nivy Peter Terpák, Group Marketing Director klienta HB Reavis.

Jednoducho, v Nivách sa budú miešať obyčajné problémy aj veľkolepé ciele. Staré sa stretne s novým, pokojný život starej štvrte s ruchom veľkomesta a globálne firmy s malými prevádzkami. Pretože Toto sú NIVY!

Wiktor Leo Burnett

​Vizitka kampane:

Klient: HB Reavis
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Martin Motáček
Art Director: Simona Machálová, Adriana Daneková
Copywriter: Martin Motáček, Kristína Pavlendová,
Stratég: Vladimír Lefík
Account Director: Eva Kučerová, Simona Bobeková

01 - Modified: 2021-06-22 19:47:53 - Feat.: 0 - Title: Nivy sú takmer vo finále. Fasády nového centra boli ukončené inštaláciou loga 02 - Modified: 2021-06-08 12:33:43 - Feat.: 0 - Title: Digitálnu komunikáciu Nív zastreší agentúra PS:Digital
01 - Modified: 2024-08-16 06:07:05 - Feat.: - Title: Aupark si v tendri vybral Wiktor Leo Burnett 02 - Modified: 2024-06-10 07:58:18 - Feat.: - Title: KFC na Slovensku spúšťa svoju prvú televíznu kampaň 03 - Modified: 2024-04-05 08:26:07 - Feat.: - Title: Slovenský zväz ľadového hokeja spúšťa novú komunikačnú platformu Byť fér je #okej 04 - Modified: 2024-02-21 08:22:21 - Feat.: - Title: U Wiktora je ďalší Peter 05 - Modified: 2023-11-13 09:55:00 - Feat.: - Title: Začarované štvrte upozorňujú na jeden z nevyužívaných bratislavských brownfieldov
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 10:33