HB Reavis obsadil prvú priečku v európskej súťaži European Real Estate Brand Awards v kategórii Najsilnejšia značka medzi kancelárskymi developermi. Výsledok hodnotenia je založený na hodnotení odborníkov. Nejde teda o cenu udeľovanú porotou, čo robí súťaž unikátnou.
Motto tohto ročníka “Disruption meets resilience” reflektovalo predovšetkým náročný pandemický rok, ktorý priniesol trhu množstvo výziev a otestoval samotné značky. Hodnotenia boli doplnené špeciálnymi štúdiami so zameraním na branding, ESG stratégiu a digitálny marketing.
HB Reavis obstál v silnej európskej konkurencii z pohľadu marketingu či značky, čo je však zároveň aj záväzok nepoľavovať v nastavených štandardoch, neustále inovovať a aj naďalej napredovať, čokoľvek budúcnosť prinesie.
Pracovný priestor ako služba
Stratégia poskytovať pracovný priestor ako služba sa ukázala tento rok ako kľúčová. Ponúka riešenia pre aktuálne problémy firiem, či už sa týkajú zvýšenej potreby flexibilných pracovných priestorov a nájomných zmlúv, poradenstva pri zmene kancelárií a kombinácii pracovných štýlov alebo jej samotného technologického vybavenia.
HB Reavis poskytuje kancelársky zážitok na mieru každému klientovi kombináciou 5 značiek: Origameo, HubHub, Symbiosy, More a Qubes. Kompletnú kombináciu všetkých elementov využívajú aj klienti v novovznikajúcej zóne Nové Nivy.
Súťaž založená na spätnej väzbe
European Real Estate Brand Awards patrí medzi najprestížnejšie ocenenia, ktoré môžu spoločnosti na európskom realitnom trhu získať. Ocenenie sa odovzdáva na základe vedecky akreditovaného modelu REB, ktorý je založený na rozsiahlej spätnej väzbe medzi profesionálmi v odbore. V aktuálnom ročníku posudzovalo vyše 100 tisíc expertov viac ako 1 400 značiek na 45 trhoch Európy a HB Reavis obsadil po minuloročnej druhej priečke prvé miesto s indexom hodnotenia na úrovni 87,93 bodov v rámci celej Európy.
Ocenenia organizuje European Real Estate Brand Institute. Jej poradný výbor sa skladá z popredných odborníkov v oblasti riadenia značiek, dizajnu, tvorby, médií, digitálnych technológií, stratégií, vzťahov s verejnosťou, ľudských zdrojov či udržateľnosti.